השוק

מכה לבזוס ומאסק: זה המיליארדר שינצח אותם במרוץ לחלל

וירג'ין גלקטיק מתכננת לשלוח את ריצ'רד ברנסון לחלל ב -11 ביולי, עוד לפני הטיסה של מייסד אמזון ומייסד טסלה. הטיסה תועבר בשידור חי באתר האינטרנט של החברה ובסטרימינג 
כפיר אדר | 
אילון מאסק, ג'ף בזוס (צילום ויקיפדיה, freepik, פייסבוק/ג'ף בזוס)
עכשיו זה רשמי, המיליארדר ריצ'רד ברנסון עשוי להגיע לביקור בחלל החיצון לפני שג'ף בזוס או אילון מאסק יעשו זאת. וירג'ין גלקטיק הודיעה כי היא פותחת את חלון הטיסה לטיסת המבחן הבאה המופעלת על ידי רקטה ב- SpaceShipTwo ב-11 ביולי, למעלה משבוע לפני שטיסת התיירות הראשונה של Blue Origin אמורה לצאת לדרך ב -20 ביולי עם בזוס על סיפונה ועוד לפני שמנכ"ל טסלה יעשה זאת עם SPACEX.
משימת יוניטי 22 תהיה טיסת הצוות הרביעית של החברה, אך היא הראשונה שתוביל צוות מלא עם שני טייסים וארבעה מומחים למשימה בתא. אחד מאותם הנוסעים הוא מייסד החברה, ריצ'רד ברנסון, אשר יעריך את חוויית האסטרונאוט הפרטית וירג'ין גלקטיק מתכננת להציע ללקוחות משלמים.
החברה סיכמה כי היא מוכנה להשיק את יוניטי 22 לאחר שסיימה לנתח את נתוני טיסת המבחן שלה ב-22 במאי, על פי מנכ"ל מייקל קולגלאזייר. החברה השלימה את הטיסה המונעת על ידי הרקטות בחודש מאי - טיסת החלל האנושית הראשונה שיצאה מנמל החלל אמריקה של וירג'ין בניו מקסיקו - לאחר חודשים של עיכוב. במקור הוא אמור היה להתפוצץ בדצמבר 2020, אך השיגור לא התרחש מכיוון שמנוע הרקטות של SpaceShipTwo לא הצית.
כעת, החברה מאמינה שהיא מוכנה לעשות צעד נוסף לקראת הצעת טיסות מסחריות. המשימה הקרובה תתמקד בהערכת סביבת תא הנוסעים של החללית, נוחות המושב, החוויה חסרת המשקל ונופי כדור הארץ שהיא יכולה להציע לנוסעים משלמים. זה גם ידגים את התנאים לביצוע ניסויים מחקריים בני אדם.
בנוסף לברנסון ושני הטייסים, הנוסעים האחרים מורכבים מאנשי וירג'ין גלקטיק. מדריך האסטרונאוט הראשי של וירג'ין, בת מוזס, יפקח על ביצוע יעדי טיסת המבחן, ואילו מהנדס התפעול הראשי קולין בנט יעריך ציוד, נהלים וניסיון בתא הנוסעים. לבסוף, סירישה בנדלה, סמנכ"לית ענייני הממשלה ומבצעי המחקר, תהיה אחראית על ביצוע הניסויים המטופלים באדם.
וירג'ין תשדר שידור חי של חלל החלל באתר האינטרנט שלה, כמו גם בדפי הפייסבוק, הטוויטר והיוטיוב שלה. סטרימינג בשידור חי יתחיל בשעה 9 בבוקר ביום הטיסה, שעדיין עשוי להתעכב, תלוי במזג האוויר ובתנאים הטכניים. אם המשימה תצליח, החברה מתכוונת להתחיל מחדש את מכירת הכרטיסים בקרוב ולבצע שתי טיסות נוספות לפני שתתחיל את טיסותיה בתשלום בשנה הבאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה