השוק

נטפליקס הודיעה על הוספת משחקים לתוכן שלה, האם המנוי יתייקר?

ענקית הסטרימינג הודיעה למשקיעים לצד פרסום דו"חות הרבעון ה-2 של 2021 כי היא נכנסת לתחום הגיימינג ותציע אותו למנויים שלה. לפחות בשלב זה, לא יתבקשו המשתמשים להוסיף כסף עבור המשחקים
כפיר אדר | 
משחקים בנטפליקס (צילום pexels, unsplash)
לצד הדו"ח הכספי לרבעון השני של 2021 שאיכזב את המשקיעים, נטפליקס יצאה בהצהרה מסקרנת כאשר אישרה שהיא דוחפת לכניסה למרחב המשחקים. החברה אמרה כי היא רואה בגיימינג קטגוריית תוכן חדשה, ומשווה אותה להרחבתה לסרטים מקוריים, אנימציה וטלוויזיה ללא כתב.
החברה אמרה כי המשחקים הפוטנציאליים ייכללו במנויים של נטפליקס ללא עלות נוספת. בתחילה, המיקוד יהיה על משחקי מובייל. "אנו נרגשים כתמיד מהיצע הסרטים וסדרות הטלוויזיה שלנו, ואנו מצפים למסלול ארוך של השקעה וצמיחה הגוברת בכל קטגוריות התוכן הקיימות שלנו, אך משום שאנו עוסקים כמעט עשור בתכנות המקוריות, אנו חושבים הזמן נכון ללמוד יותר על האופן שבו חברינו מעריכים משחקים".
לאחרונה שכרה החברה את מנהל משחקי הווידאו מייק ורדו מפייסבוק, שם היה סגן נשיא למציאות מדומה ותוכן מציאות מדומה, מכיוון שהחברה עושה דחיפה עמוקה יותר למשחקים. עם זאת, נטפליקס לא תסתמך על תכונות, כמו משחקים או מוצרי צריכה, כדי לייצר מאגר רווחים נפרד, אמר מנכ"ל משותף בריד הייסטינגס על הצגת הרווחים של החברה. במקום זאת, המיקוד הוא על הפיכת שירות הזרמת הליבה לטוב יותר, אמר.
נכון לעכשיו, הפוקוס של החברה הוא על התנסויות ולראות מה עובד. נטפליקס עומדת בפני לחץ גם מהשוואות קשות משנה לשנה, שכן בשנה שעברה הצרכנים היו בעיצומה של מגפת הקורונה והשקיעו הרבה יותר מזמנם ברשת וזקוקים לבידור. מנטפליקס נמסר כי ברבעון השני, ההתחייבות שלה למשק בית חבר ירדה בהשוואה לשנה שעברה, אך עדיין עלתה ב -17% בהשוואה לרבעון השני של 2019.
"המגיפה יצרה קפיצות יוצאת דופן בצמיחתנו ומעוותת את ההשוואות משנה לשנה, כאשר הרכישה וההתחייבות למשק בית חבר גברו בחודשים הראשונים של המגיפה", דיווחה החברה. נטפליקס המשיכה להחזיק מעמד במלחמות הזרם ההולכות וגדלות. אך מכיוון שחברות ממשיכות להשיק שירותים ישירות לצרכן משלהן, חלקן בוחרות לשלב כוחות. מיזוגים מסוימים עלולים להפעיל לחץ על החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה