השוק

הראל רכשה את שירביט בכ-100 מיליון שקל, מה השלב הבא עבור הלקוחות?

נחתמה עסקת רכישת חברת הביטוח לה כ-100 אלף לקוחות על ידי קבוצת הראל ביטוח ופיננסים. המנכ"ל מישל סיבוני: "הרכישה תבטיח כי לקוחות שירביט ייהנו ממלוא השירותים שמעניקה הראל ללקוחותיה"
כפיר אדר |  1
מישל סיבוני (צילום פלאש 90)
עידן חדש נפתח. עסקת רכישת חברת הביטוח שירביט על ידי קבוצת הביטוח הראל יוצאת לדרך:  אמש, (שלישי) נחתם הסכם בין הראל ביטוח לחברת שירביט לפיו, רוכשת קבוצת הראל את כל הפעילות  הביטוחית של שירביט, תמורת סכום של כ-102 מיליון שקל. השלמת העיסקה שנחתמה אמש כפופה לאישורים הרגולטוריים של רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון, של רשות התחרות ואישורים נוספים.
לחברת הביטוח שירביט, המתמחה בעיקר בביטוחי פרט, לרבות ביטוחי רכב, ביטוחי דירות, נסיעות לחו"ל וביטוחים הנדסיים, יותר מ-100,000 לקוחות ומערך סוכנים רחב, לצד פעילות ישירה. כל אלה, ייקלטו בקבוצת הראל ביטוח, אשר פועלת בכל תחומי הביטוח ומתמחה בביטוחי בריאות, חיים, חיסכון ארוך טווח, ביטוחים אלמנטריים ושירותים פיננסיים. 
מנכ"ל קבוצת הראל ביטוח ופיננסים מישל סיבוני, מסר כי החתימה על הסכם הרכישה של שירביט על ידי הראל ביטוח, היא פועל יוצא של האסטרטגיה של קבוצת הראל להרחיב את עסקיה. "עסקה זו מאפשרת להראל להגדיל את עסקי הביטוח של הקבוצה ולהמשיך בביסוס מעמדה של הראל כקבוצת הביטוח והפיננסים המובילה בישראל".
עוד אמר סיבוני כי: "אנו בטוחים כי קליטת לקוחות וסוכני שירביט לתוך מסגרת קבוצת הראל, תבטיח כי הם ייהנו ממלוא השירותים, היכולות הטכנולוגיות, הבטחון והאיתנות הפיננסית של הראל".
מנכ"ל שירביט, צביקה ליבושור, אמר: "אני שמח כי עלה בידינו להשלים את העסקה עם קבוצת הראל, ובכך להצטרף לקבוצת הביטוח המובילה בישראל, ולהעניק לסוכנינו ומבוטחינו ערכים מוספים, טכנולוגיות מתקדמות, ומוצרים חדשניים, לצד חוסן פיננסי מהמעלה הראשונה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וכמה מסכנים הלקוחות שעשו עליהם סבוב
    חיים 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה הגרועה ביותר רכשה את שירביט ועכשיו הלקוחות יאכלו חרה . הראל 0 במדד חברות הביטו בישראל
    סגור