השוק

זה המחיר המטורף שתשלמו לכרטיס לחלל בטיסת וירג'ין גלאקטיק

החברה של ריצ'רד ברנסון, שהייתה הראשונה להגיע לחלל, הודיעה כי נקבע מחיר לטיסות העתידיות: 450 אלף דולר ליחיד, אך יש 3 מסלולים לבחירה. החברה רשמה הכנסות של כ-500 מיליון דולר, המנייה זינקה בכ-5% בעקבות הדו"ח
כפיר אדר |  1
ריצ'ארד ברנסון בדרך לחלל (צילום Virgin Galactic)
אחרי שהייתה הראשונה להגיע לחלל, וירג'ין גלקטיק של ריצ'רד ברנסון פרסמה הבוקר (שישי) את דו"ח הרבעון השני שלה ל-2021, כאשר במוקד: נפתחה מכירת הכרטיסים לטיסות הבאות, על פי תעריף של 450 אלף דולר לכרטיס בודד. כמו כן, דווח כי הטיסה הבאה לחלל תתבצע כבר בסוף חודש ספטמבר.
ל-Virgin Galactic יהיו שלוש הצעות מכירה שונות לחבילות עבור התיירים בחלל, החל מ-450 אלף דולר למושב: המסלול הראשון הוא מושב יחיד, השני מושבים לזוגות/משפחה/חברים, והאופצייה השלישית, חכירת טיסה שלמה.
 
עוד פורסם על הפסד EBITDA מותאם של 56 מיליון דולר ותזרים מזומנים של 552 מיליון דולר, בעיקר בשל 500 מיליון דולר שנכנסו ממכירת מניות. וירג'ין גלקטיק הניבה הכנסות של 571 אלף דולר ברבעון השני, מניסויי המחקר המדעיים שעלו בטיסת יוניטי 21 במאי.  מניית וירג'ין גלקטיק עלתה ב -5% במסחר לאחר שעות הערב, והסתכמה ב -31.53 דולר.
חברת תיירות החלל מבצעת את בדיקות טיסת החלל כשלב האחרון בפיתוח הרכב שלה. לחברה יש כבר צבר של כ-600 הזמנות לכרטיסים בטיסות עתידיות, כאשר כרטיסים אלה נמכרו ברובם בין 200,000 דולר ל -250,000 דולר כל אחד.
לאחר פרסום הדו"ח וההודעה על הטיסות הבאות, החברה גם ציינה כי המכירות יתעדכנו בתחילה עם "רשימת מזמיני המקום המוקדמים" של וירג'ין גלקטיק, עם "רשימת עדיפויות המשך" שתיפתח ללקוחות חדשים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תיתנו לה שוקולד ..מה היא ממאדים?? (ל"ת)
    תתכוננו גם לזה 08/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור