השוק

תיק הלקוחות של אופל בלאנס תפח, כמה דיבידנד יחולק?

החברה פרסמה את דוחות הרבעון השני שלה, ובו דווח כי תיק הלקוחות של החברה הסתכם בכ-323 מיליון שקל, הרווח הנקי גדל ב-13% והסתכם ב-6 מיליון שקל, החברה מחלקת דיבידנד בהיקף של 3 מיליון שקל
כפיר אדר | 
אופל בלאנס (צילום אופל בלאנס)
אופל בלאנס השקעות, חברת מתן שירותים פיננסיים לעסקים קטנים ובינוניים, דיווחה היום  (שני) על תוצאות הרבעון השני שנת 2021. עם פרוץ משבר הקורונה אופל פעלה לטיוב תיק לקוחות החברה תוך הקשחת הליך החיתום הקפדני הנהוג בשגרה, מתוך כוונה להבטיח ככל הניתן את יציבות החברה. כתוצאה מכך רשמה אופל קיטון משמעותי בחומ"ס אשר הסתכם בכ-375 אלף שקל בלבד, המהווה כ-0.08% מסך עסקאות הניכיון ברבעון השני של 2021.
דני מזרחי, מנכ"ל אופל בלאנס השקעות: "עם פרוץ מגפת הקורונה, קיבלנו החלטה אסטרטגית להקשיח את הליכי החיתום הנהוגים בשגרה, מהלך שהביא אמנם לירידה בהכנסות, אך לצד זאת תרם לגידול בשיעור הרווחיות וסייע לנו לצלוח תקופה מאתגרת זו. אני שמח לומר כי האסטרטגיה שלנו הוכיחה את עצמה. בהתאם לכך הגדלנו את תיק הלקוחות שלנו אשר הסתכם בכ-323 מיליון ש"ח. אנו צופים כי נמשיך לצמוח באמצעות מנוע הצמיחה החדש שלנו, מתן משכנתאות לכל מטרה, ומתוקף היותנו גוף המהווה תחרות אמיתית למערכת הבנקאית המסורתית, תוך שמירה על שיעורי חומ"ס נמוכים ביחס למתחרים. בהיבט הרחב יותר, אנו מברכים על אישור התקציב השנתי מצד הממשלה שהינו בשורה משמעותית אשר תניע את המשק ותסייע גם היא להמשך הצמיחה של אופל".
ההכנסות משירותים פיננסיים ברבעון השני של שנת 2021 הסתכמו בכ-15.8 מיליון שקל, גידול של כ-23.3% ביחס להכנסות של כ-12.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד וגידול של כ-10.2% ביחס להכנסות של 14.3 מיליון שקל ברבעון הקודם. עם פרוץ משבר הקורונה אופל בחרה לטייב את תיק לקוחות החברה תוך הקשחת הליך החיתום הקפדני הנהוג בשגרה, מתוך כוונה להבטיח ככל הניתן את יציבות החברה.
ההכנסות משירותים פיננסיים נטו בניכוי הוצאות חומ"ס ואבודים ברבעון השני של שנת 2021 הסתכמו בכ-14.2 מיליון שקל (89.7% מההכנסות), גידול של 23.1% ביחס לכ-11.5 מיליון שקל (89.9% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד וגידול של כ-9.2% בהשוואה ל-13.0 מיליון שקל (90.6% מההכנסות) ברבעון הקודם. הגידול המשמעותי ברווח נובע מטיוב תיק לקוחות החברה והקשחת הליכי החיתום.
הרווח הנקי ברבעון השני של שנת 2021 הסתכם בכ-6 מיליון שקל, גידול של כ-13% בהשוואה לרווח נקי של כ-5.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ובדומה לרבעון הקודם. הגידול המשמעותי ברווח הנקי ברבעון הנוכחי ביחס לאשתקד נובע בעיקר מהקטנת הפסדי אשראי עקב הקשחת מדיניות החיתום של החברה וקיטון בהוצאות המימון.
סך עסקאות הניכיון ברבעון השני של 2021 הסתכם בכ-478 מיליון שקל, זינוק של כ-40% לעומת כ-341 מיליון שקל ברבעון השני של 2020. החברה מודיעה על חלוקה נוספת של דיבידנד, כמדי רבעון ובפעם השמונה-עשרה בסה"כ, בסכום של 3.0 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה