השוק

לראשונה מזה שנה: הולמס פלייס סיימה רבעון ללא הפסד

רשת חדרי הכושר מדווחת על תוצאות כספיות מוצלחות לרבעון השני של 2021, הרבעון המלא הראשון שבו בו כל מועדוני החברה היו פתוחים לפעילות רגילה מאז פרוץ מגפת הקורונה, הרווח הנקי התזרימי הגיע לכ-11 מיליון שקל לעומת הפסד תזרימי של כ-28 מיליון ש"ח ברבעון הראשון
כפיר אדר | 
הולמס פלייס (צילום הולמס פלייס)
קבוצת הולמס פלייס שמפעילה, נכון לסוף הרבעון השני של השנה, 52 מועדוני בריאות וכושר בפריסה ארצית, אשר בהם מנויים כ-145 אלף איש, ומצויה במשא ומתן ביחס לכ- 2-3 מועדונים נוספים מסכמת רבעון שני מוצלח במיוחד ל-2021, שהיה הרבעון הראשון בו כל חדרי הכושר של החברה היו פתוחים לפעילות מאז פרוץ הקורונה.
הכנסות החברה ברבעון השני של השנה הסתכמו בכ-92.7 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות של כ-46.6 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2020, גידול של 100% מול הרבעון המקביל אשתקד. ה-EBITDA ברבעון השני הסתכם בכ-31 מיליון שקל, זינוק חד בהשוואה ל-EBITDA של כ-12.7 מיליון שקל שנרשם ברבעון המקביל אשתקד.
החברה עברה הרבעון לרווח נקי של כ-6.4 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-12 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בחברה מסבירים כי המעבר לרווח נקי מקורו בחזרה מהירה של מרבית המתאמנים למועדונים, וכן בצעדי התייעלות שנקטה החברה. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון השני ב-16 מיליון שקל.
נכון לסוף הרבעון השני, עומדת יתרת המזומן בקופת החברה על סך כ-25 מיליון שקל, ולחברה מסגרות  אשראי לזמן קצר בסך כ-20 מיליון שקל שאינן מנוצלות בשלב זה.  בחברה מציינים כי בתחילת הרבעון השלישי, מועדוני החברה היו פתוחים לכלל האוכלוסייה ללא מגבלות, עד ליום 8 באוגוסט, שהחל ממנו, הכניסה למועדונים היא עם תו ירוק או בדיקה שתוצאתה שלילית (והחל מיום 18 לאוגוסט, ההגבלה הינה מגיל 3 ומעלה).
בשל האופי הדינמי של אירוע הקורונה, אפשרות הנהלת החברה להעריך את ההשפעה הצפויה על דוחות החברה ברבעונים הבאים – מוגבלת אך היא מאמינה כי תמשיך להוכיח את איתנות הפיננסית החזקה של הקבוצה והיכולת להתמודד עם אתגרים שיגיעו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה