השוק

הביננס קוין התפוצץ ומחירו עבר את ה-500 דולר

הביננס קוין עבר שבוע מוצלח עד התצטברות של צמיחה משמעותית למטבע שהגיעה היום לשיא של כמעט 14% נוספים. כעת הוא מגיע להישג שהרבה זמן חיכו לו המשקיעים וחוצה את ה-500 דולר
שירה יום טוב | 
ביטקוין (צילום unsplash)

המטבע ביננס קוין ברשותו של הביננס הגיע היום שוב למחיר של מעל 500 דולר למטבע כשהתמקם על מחיר של 503.03. ביננס הוא המטבע של פלטמפורמת מסחר הקריפטו הגדולה בעולם ביננס שלאחרונה דווקא עלתה לכותרות בהקשרים לא מחמיאים. בריטניה אסרה לאחרונה את פעילות האתר במדינה ואילו בארה"ב התפטר המנכ"ל בשל סכסוך פנימי בנוגע להתנהלות מול ממשל ביידן.

עם זאת, אחרי שבעבר כבר הגיע לשיא של מעל 600 דולר למטבע, הביננס דשדש מתחת לחצי אלפייה הרבה זמן, השבוע האחרון והמצויין שלו סוף סוף הביא בשורה חדשה למטבע כשלפני זמן קצר הוא חצה את מחיר ה-500 דולר. נראה שההישג המרשים עושה בעצמו עוד גלים למטבע, כשרק בזמן כתיבת שורות אלו עלה מחירו בעוד כשני סנטים, עליה שהדוג'קוין למשל יכול רק לחלום עליה כעלייה יומית.
אתמול ערכו של המטבע עמד על כ-440 דולר, ומאז חלה קפיצה יומית משמעותית מאוד שמסכמת בכ-14% רק ליממה האחרונה. הנתונים האלו מצטרפים לשבוע טוב של המטבע שמסכם 17.45% צמיחה בעלייה השבועית שלו.  שווי השוק של הביננס קוין עומד נכון לעכשיו על 83.9 מיליארד דולר.

נכון ללפני שעתיים, שאר המטבעות גם עשו היום עליות יפות, כשהריפל מתרחק עוד קצת מערך הדולר כלפי מעלה והדוג'קוין גם הוא מתחזק בכמעט 5%. דווקא ביטקוין ואת'ריום עושים היום את העליות הנמוכות ביחס לחבריהם אך עדיין רושמים עליות יפות והפתיחה של השבוע הזאת הופכת להיות מעודדת במיוחד לאור השבוע הקודם שלא הזהיר בתחום הקריפטו.

עולם הקריפטו כידוע לא מתהדר ביציבות כך שעל אף ההישג המרשים של הביננס קוין ייתכן כמובן שהמחיר לא יחזיק כמו שהוא עכשיו, עם זאת הנתונים היומיים והשבועיים של המטבע מעודדים, והישג מרשים כזה לקריפטו יכול בפני עצמו להתבטא בעליות נוספות, משמעויות שנגלה רק בימים הבאים. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה