השוק
דוח חזק ליוחננוף: הרווח התפעולי זינק בכמעט 50%
ביוחננוף טוענים שהביצועים הטובים ברבעון החולף היו תולדה של עלייה במכירות של החנויות הזהות וניהול מלאי יעיל; שיעור הרווח התפעולי מהמכירות עלה ל-7.4%
איתן יוחננוף מפרסם הבוקר דוחות כספיים מצויינים. החברה מדווחת כי ההכנסות ברבעון השני עלו בכ-19.5% בהשוואה לרבעון מקביל והסתכמו בכ-894 מיליון שקל, לעומת 748 מיליון ברבעון השני אשתקד. המכירות בחנויות הזהות עלו בכ-4.1% ברבעון השני לעומת הרבעון המקביל.
בחברה מסבירים כי העלייה במכירות נובעת מעלייה במכירות בחנויות הזהות, מפתיחת שש חנויות חדשות ברבעון השני וממכירות זול סטוק, אשר אוחדה מתחילת הרבעון השני, בסך של כ-21 מיליון שקל.
הרווח הגולמי הסתכם ברבעון השני בכ-230 מיליון שקל (שיעור של כ-27.5% מההכנסות), עלייה של כ-22.5% לעומת רווח גולמי של כ-187.8 מיליון שקל (שיעור של כ-26.4% מההכנסות) ברבעון המקביל.
הרווח התפעולי הסתכם ברבעון השני בכ -62 מיליון שקל (שיעור של כ-7.4% מההכנסות), עלייה של כ-46.8% לעומת רווח תפעולי של כ-42.3 מיליון שקל (שיעור של כ- 5.9%) ברבעון המקביל.
ה-EBITDA ברבעון השני של 2021 הסתכם בכ-78.3 מיליון שקל המהווים כ-9.4% מההכנסות, עלייה של כ-42.4% לעומת EBITDA של כ-55 מיליון שקל (כ-7.7% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי הסתכם ברבעון השני בכ-58.3 מיליון שקל. עלייה של כ-102% לעומת כ-28.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה. הרווח לתקופה בנטרול הרווח ממניות A2Z (נטו ממס) הסתכם בכ-48.4 מיליון שקל.
איתן יוחננוף: "אנו מסכמים רבעון חזק נוסף עם צמיחה בכל המדדים. ברבעון האחרון התמקדנו בצמיחה והרחבת מגזר קמעונאות המזון – פתחנו 6 סניפים חדשים בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום, ובמקביל אנו מציגים צמיחה משמעותית גם בסניפים הפעילים, עם גידול של כ-4.1% במכירות חנויות זהות ברבעון, המעיד על איתנות המותג, תוך עלייה משמעותית בנתח השוק. אנו מתכננים להמשיך את המגמה ולהגדיל משמעותית את מצבת הסניפים, להתרחב ולפתח תחומים נוספים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


