השוק

ליברמן במפגן כוח: תקציב המדינה עבר בקריאה ראשונה בכנסת

ממשלת האחדות הצליחה להעביר את התקציב וחוק ההסדרים בקריאה ראשונה בכנסת ולמעשה עד חודש נובמבר היא צריכה להעביר אותו בקריאה שניה ושלישית ואז, ככל הנראה תיצלח דרכה של הממשלה עד לסוף הקדנציה
ניצן כהן | 
תקציב המדינה (צילום פייסבוק/אביגדור ליברמן, גלעד קוולרצ'יק, פלאש 90/יונתן סינדל)
ממשלת האחדות הצליחה להעביר את תקציב המדינה בקריאה ראשונה בכנסת. התקציב יעבור לוועדת הכנסת לדיון בוועדות השונות ולהכנתו לקריאה שניה ושלישית וזאת לאחר שהושגו הסכמות בין האוצר לבין חברי הקואליציה שהתנדנדו עד להצבעה.
נזכיר כי מאז שנת 2018 התנהלה המדינה ללא תקציב עדכני אלא באמצעות תקציב המשכי שהוא למעשה תקציב שנת 2018 מחולק ל-12 (חודשים) ועליו מבצעים התאמות שונות בהתאם לצורך.
חוסר הרצון של הממשלה הקודמת להעביר תקציב מנע למעשה דיון ציבורי מעמיק בשורה של רפורמות שבסופו של דבר הובאו בתקציב הזה ואמנם חלק מהרפורמות עברו התאמות וחלקם הוצאו מחוק ההסדרים לדיון מחודש, אך בסופו של דבר הושגו שורה של השגים לכלכלה הישראלית.
נזכיר כי שר האוצר, אביגדור ליברמן, אמר היום כשהוצג התקציב לקריאה ראשונה כי יש שורה של החלטות ממשלה שהתקבלו בזמן הממשלה הקודמת וזו שלפניה אך בשל העובדה שלא היה תקציב, ההחלטות האלה לא התקבלו כמו תיקצוב תוכניות למניעת אלימות במשפחה וכן הלאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה