השוק

נשיא התאחדות התעשיינים על התקציב: "לא מושלם, עדיף מקיפאון"

בעקבות העברת התקציב הערב בקריאה ראשונה בכנסת, יו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים ונשיא התאחדות התעשיינים מברך את ליברמן על המהלך 
שירה יום טוב | 
רון תומר (צילום יחצ)
יו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים ונשיא התאחדות התעשיינים, ד״ר רון תומר, ברך הערב על העברת התקציב בקריאה ראשונה: ״לאחר שלוש שנים ללא תקציב ותכנון ארוך טווח למדינת ישראל, סוף סוף יש תקציב ותוכנית עבודה. העברת התקציב וחוק ההסדרים חשובים לחיזוק הצמיחה, התעסוקה והאצת התשתיות ופרויקטים לאומיים וחברתיים". 
תומר התייחס באופן אישי למהלך של אביגדור ליברמן ואמר, "שר האוצר הראה כי באחריות, קור רוח ומקצועיות ניתן להעביר תקציב שייתן זריקת עידוד למשק ולעסקים. התקציב אמנם לא מושלם ולראייה הפשרות ברפורמה ברגולציה עלולות לרוקן אותה מתוכן ולהביא לכך שהציבור הישראלי והעסקים ימשיכו לשלם עשרות מיליארדי שקלים מיותרים. בכוונתנו להילחם על הרפורמה הזו ועל סוגיות נוספות בכנסת, אבל טוב התקציב הזה על קיפאון מתמשך שפגע בכולנו״.
ממשלת האחדות הצליחה להעביר הערב את תקציב המדינה בקריאה ראשונה בכנסת. עד ליישום התקציב הוא יעבור לוועדת הכנסת לדיון בוועדות השונות ולהכנתו לקריאה שניה ושלישית וזאת לאחר שהושגו הסכמות בין האוצר לבין חברי הקואליציה שהתנדנדו עד להצבעה.
נזכיר כי מאז שנת 2018 התנהלה המדינה ללא תקציב עדכני אלא באמצעות תקציב המשכי שהוא למעשה תקציב שנת 2018 כשהוא מחולק ל-12, כמניין חודשי השנה, ועליו התבצעו התאמות שונות בהתאם לצורך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה