השוק

לברון ג'יימס בדרך לעסקה של מאות מיליוני דולרים

רד ברד קאפיטל עתידה להשקיע בחברת המדיה של הכדורסלן ביחד עם איש העסקים מאווריק קרטר. נייקי וקבוצת פנווי ספורטס שנמצאות בקשרים עם הכדורסל עתידות להצטרף להשקעה שתגדיל את שווי השוק של החברה במאות מיליוני דולרים
אביחי דלאל | 
לברון ג'יימס (צילום אינסטגרם, freepik)
חברת המדיה "ספרינגהיל" שנוסדה על ידי כוכב קבוצת ה-NBA לוס אנג'לס לייקרס, לברון ג'יימס ואיש העסקים מאווריק קארקר בדרך להשקעה גדולה של קבוצת "רדברד קאפיטל" בחברת המדיה.
העסקה על פי הדיווח מעבר לים, עשויה להגדיל את שווי השוק של ספרינגהיל בסכום המוערך בין 650-700 מיליון דולר. חברת הספורט "נייקי" וקבוצת "פנוויי ספורטס" אמורים להצטרף להשקעה. לאחר ש"נייקי" חתמה על חוזה של מיליארד דולר לכל החיים עם כוכב הכדורסל.
השקעות הספורט של רדברד עד כה כללו את קבוצת הכדורגל של טולוז הצרפתית, ה-XFL, יס נטוורק ו-On Location המארחת הבלעדית של ליגת הפוטבול האמריקאית, ה-NBA. 
במרץ האחרון, לברון ג'יימס ומאווריק קרטר רכשו את קבוצת פנווי ספורטס שבבעלותה קבוצת הבייסבול האמריקאית בוסטון רד סוקס, מועדון הפאר בכדורגל האנגלי ליברפול וראוש פנוויי רייסינג מתחרות המוטור, נסקאר. רד ברד השקיעה במקביל בקבוצה ורכשה 11% מהמניות שלה בתמורה ל-750 מיליון דולר. 
ביוני 2020, ספרינגהיל הצליחה לגייס 100 מיליון דולר ממקורות שונים והחליטה למזג את ספרינגהיל אינטרטיימנט עם חברת השיווק רובוט לחברה אחת. בשנה שעברה הצטרפו לדירקטריון של ספרינגהיל הטניסאית סרינה וויליאמס, אשת העסקים אליזבת' מארדוק, מנכ"ל לייב ניישן אינטרטיימנט מייקל ראפינו, הבעלים שותף של אפולו גלובל  מארק רואן ויו"ר בוסטון רד סוקס טום ורנר.
בחמישי האחרון, ספרינג היל חתמה על עסקה עם אפליקציית הלייבאודיו קלאבהאוס. שתי החברות יפיקו וישדרו שידורי ספורט ואירועי תרבות. בין ההפקות של ספרינגהיל. הסרט החדש של ספייס ג'אם יחד עם עסקאות הפקה נוספות עם אולפני ABC, אוניברסל, אודיבל. בעבר החברה עבדה עם CNN, HBO ונטפליקס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה