השוק

רולס רויס תייצר רכבי יוקרה חשמליים, ככה הם ייראו

אחרי בנטלי של פולקסווגן ולנד רובר של יגואר, יצרנית הרכב היוקרתית רולס רויס תעבור לייצור של רכבים חשמליים שיהוו עד 50% מכלל רכביה עד שנת 2030
מערכת ice |  1
רולס רויס (צילום ויקיפדיה)
רולס רויס ​​תייצר רק מכוניות חשמליות עד שנת 2030, אמרה יצרנית הרכב היוקרתית ביום רביעי, והצטרפה למותגי פרימיום אחרים שעושים את שינוי הכיוון כמו בנטלי של פולקסווגן ולנד רובר של יגואר.
המותג שבבעלות BMW אמר בהצהרה כי המכונית הראשונה המונעת בחשמל מלא שלה, בשם 'ספקטר', תצא לשוק ברבעון הרביעי של 2023, והבדיקות יחלו בקרוב. "עם המוצר החדש הזה קבענו את האישורים שלנו לחשמול מלא של כל תיק המוצרים שלנו עד שנת 2030, אמר טורסטן מולר-אוטוס, מנכ"ל רולס רויס, שבסיסה בדרום אנגליה. "עד אז, רולס רויס ​​לא תהיה עוד בעסק לייצר או למכור מוצרי מנוע בעירה פנימית".
ב.מ.וו לא קבעה תאריך סיום לייצור מכוניות בוערות דלק מאובנים, במקום זאת הציבה יעד של 50% ייצור כלי רכב חשמליים עד שנת 2030, אך חברת הבת מיני אמרה כי במרץ היא תשווק רק רכבים חשמליים עד תום העשור.
מותג יגואר של טטה מוטורס, יגואר לנדרובר, יהפוך לחשמלי בלבד עד שנת 2025, פולקסווגן של בנטלי מוטורס עד 2030, ויצרנית מרצדס בנץ דיימלר גם כן באותה השנה אם הדבר יתאפשר ולא יהיה שינוי בתחזיות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולי תעסיקו מתרגם מקצועי? (ל"ת)
    לנה שוורץ 11/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור