השוק

משה לארי הכריע: אלו הבכירים החדשים שימונו במזרחי-טפחות

במקום ישראל אנג'ל ששימש מנהל החטיבה הקמעונאית תמונה מנכ"לית בנק אגוד לתפקיד המרכזי בהנהלת הבנק; סמנכ"לית השיווק בפרטנר תמונה לסמנכ"לית השיווק של הבנק
ניצן כהן | 
משה לארי (צילום יחצ-אבשלום ששוני)
שינויים בהנהלת בנק מזרחי טפחות. מנהל החטיבה הקמעונאית ישראל אנג'ל פורש מבנק מזרחי טפחות ובמקומו תמונה לניהול החטיבה מנכ"לית בנק אגוד שבי שמר. שינוי נוסף בהנהלת הבנק, דינה נבות, סמנכ"לית השיווק תפרוש ובמקומה תמונה תרי ישכיל.
השינויים בהנהלה היו יוזמה של המנכ"ל משה לארי ואושרו על ידי דירקטוריון הבנק ועדיין דרושים את אישור הפיקוח על הבנקים.
ישראל אנגל החל את עבודתו במזרחי טפחות בשנת 2000 כשהצטרף לבנק טפחות כחבר הנהלה ומנהל החטיבה הפיננסית. במהלך שנת 2004, לאחר החלטת דירקטוריון בנק המזרחי להתמזג עם בנק טפחות, התמנה למנכ"ל בנק טפחות, ובתחילת שנת 2005, לאחר השלמת המיזוג, הוא הצטרף להנהלת מזרחי-טפחות כסמנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית, תפקיד שבו הוא מחזיק עד היום.
בתקופת כהונתו הגדילה החטיבה הקמעונאית את היקפי פעילותה, בכל התחומים שבהם עסקה. האתגר הגדול של אנגל היה לשמור על המותג "טפחות" אחד המותגים החזקים בתחום המשכנתאות כשהוא מוטמע בתוך בנק מזרחי, תוך גידול בנתח השוק של הבנק, בהשוואה לזה שהיה לפני המיזוג.
יש לציין כי בשנים האחרונות הגדילה החטיבה הקמעונאית גם הפעילות מול משקי הבית והעסקים הקטנים תוך התרחבות פרישת הסניפים והקמת מערך ה"בנקאות האישית". מר אנגל ימשיך לכהן כיו"ר בנק יהב, תפקיד שהוא ממלא מזה שלוש שנים.
שבי שמר מצטרפת לבנק מזרחי טפחות, על רקע חיבור עם בנק אחר. "המיזוג עם בנק אגוד הוא אחד ממנועי הצמיחה של הבנק בשנים הקרובות. מדובר במהלך מורכב עם מגוון היבטים, שהחשוב שבהם הוא החיבור האנושי והתרבותי, בין עובדים שמגיעים מארגונים שונים. הצטרפותה של מנכ"לית בנק אגוד להנהלת מזרחי-טפחות, תסייע גם בקליטה מיטבית של עובדי אגוד, הן בצד המקצועי והן בצד התרבותי, על בסיס הערכים המשותפים לשני הבנקים", אמר משה לארי, בישיבת הדירקטוריון.
מינוי מעניין נוסף בבנק הוא המינוי של תרי ישכיל שמצטרפת להנהלת מזרחי-טפחות, לאחר שכיהנה בין השנים 2021-2017 כסמנכ"לית השיווק והשירות בחברת פרטנר. הגב' ישכיל תתמנה לסמנכ"לית ומנהלת החטיבה לשיווק, פרסום ופיתוח מוצרים בבנק, במקומה של דינה נבות שביקשה לפרוש לאחר כ-10 שנים בתפקיד.
מנכ"ל הבנק משה לארי ציין בפני חברי הדירקטוריון, כי הבחירה בשבי שמר ותרי ישכיל נעשתה על בסיס הרקורד המקצועי המרשים של שתיהן, והניסיון הרב שהן צברו במשך השנים, במגוון תפקידים.
יו"ר הדירקטוריון משה וידמן אמר, כי המהלך יזרים אנרגיה חדשה לשולחן ההנהלה ויסייע לבנק להתמודד בהצלחה, עם האתגרים הרבים הניצבים לפתחם של המערכת הבנקאית בכלל ומזרחי-טפחות בפרט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה