השוק

התעשייה האווירית בדרך לאקזיט? זה המהלך העסקי שיוצא לדרך

התעשייה האווירית מקימה שותפות עם חברת SixAI שנוסדה על ידי היזם רן פוליאקין. המהלך צפוי לאפשר לטכנולוגיות שפותחו בחברה לפרוץ עסקית במגזר התעשייתי-אזרחי
מערכת ice |  3
בועז לוי (צילום התעשייה האווירית)
התעשייה האווירית מקימה שותפות לאזרוח טכנולוגיות צבאיות, במסגרת הסכם שיתוף פעולה שנחתם עם חברת SixAI. השותפות תתמקד בהסבת טכנולוגיות צבאיות של התעשייה האווירית, בהתאמתן ובמסחורן כמענה לצרכי השוק האזרחי. השותפות תהיה בהחזקה משותפת של שתי החברות, ותפעל תחת צוות ניהולי מומחה, שיתבסס על יכולותיה הטכנולוגיות וניסיונה רב השנים של התעשייה האווירית ועל היכולות המסחריות של  aSixAI.
בשלב הראשון, פעילות השותפות החדשה תתמקד באזרוח טכנולוגיות צבאיות בשלושה תחומי ליבה: אנרגיה ירוקה, תעשייה חכמה, ניהול ובקרה בהפעלת רחפנים מסחריים ברום נמוך. מדובר במהלך שעבור התעשייה האווירית, משמעותו להוציא את הטכנולוגיות שלה לחברה אזרחית כך שהפיתוחים השונים עתידים לקבל תנופה עסקית משמעותית, בשל היכולת להפוך אותן למסחריים. המהלך עתיד לייצר פוטנציאל עסקי משמעותי בפעם הראשונה, מעבר לפוטנציאל המוגבל של הטכנולוגיות הצבאיות, בהתאם ליכולות העסקיות הטמונות בשוק המסחר והתעשייה האזרחיים.
מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי: "הקמת השותפות הינה ביטוי הלכה למעשה ליישום האסטרטגיה העסקית החדשה של התעשייה האווירית למינוף היכולות הטכנולוגיות יוצאות הדופן של החברה בתחום האזרחי. לטכנולוגיות הצבאיות של התעשייה האווירית תרומה מבצעית משמעותית לביטחונה של מדינת ישראל. הסבת טכנולוגיות ומוצרים אלה לשימושים אזרחיים מובילים בעולם היא בעלת פוטנציאל עסקי מהותי ולראייה הפעולות שלנו בשנתיים האחרונות לאזרוח טכנולוגיות החברה לתחומי החקלאות, המכרות, הסייבר והרפואה".
מייסד SixAI, רן פוליאקין: "שיתוף הפעולה של SixAI והתעשייה האווירית ישדר לעולם את העוצמה, הכוח והרלוונטיות של מדינת ישראל בתחומי פעילות נוספים ורבים מעבר לצבא וביטחון. אזרוח טכנולוגיות ומוצרים קיימים שפותחו ע"י התעשיה האווירית לצרכים בטחונים יהווה צעד אסטרטגי ותשתית לפתרונות משני מציאות, שנועדו לתת מענה לסוגיות ברומו של עולם, כדוגמת בעיות הומניטריות, תעשיה מסורתית, פערי נגישות ומשבר האקלים. אני מברך על ההישג האדיר הזה ועל שיתוף הפעולה עם ארגון בחזית הטכנולוגיה שכל העולם נושא אליו את עיניו".
חברת SixAI נוסדה על ידי היזם רן פוליאקין ומשמשת כמרכז חדשנות לפיתוח והטמעה של טכנולוגיות פורצות דרך ומשנות מציאות, בחברות, מפעלים וארגונים מסורתיים לצורך מעבר לתעשייה 4.0, תוך שיתוף פעולה עם שחקני ענק מרחבי העולם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מוכרים את המדינה סופית...
    ק. פריש 10/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את האזרחים כבר מכרו...
    סגור
  • 2.
    מלים יפות ריקות מתוכן
    משה 10/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מילים יפות ריקות מתוכן. ממשיכים לפגוע בהון האנושי ורבים רבים וטובים בורחים.
    סגור
  • 1.
    חברה שמסיתה ומעודדת נידוי
    עובד תעא 10/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממדרת עובדי חוץ שלא מחוסנים עם תו ירוק חדש, מסיתה נגד לא מחוסנים ומרחיקה אותם מכל מקום אפשרי ברחבי החברה. מעודדת נידוי של אותם אנשים שבחרו לא להתחסן ומבהירה לכל המחוסנים לא להתקרב אליהם. פשוט בושה וחרפה מה שהולך שם.
    סגור