השוק

ליאורה עופר מתפוצצת ברבעון וגורפת רווח של מאות מיליונים

מליסרון שיערכה את הקניונים הגדולים שבבעלותה ולמרות שקניון רמת אביב היה רווחי פחות מרמת הרווחיות ברבעון השני, העלתה מליסרון את השווי שלו בספרים בכ-30 מיליון שקל
ניצן כהן | 
ליאורה עופר (צילום ורדי כהנא, pixabay)
מליסרון שבשליטת אשת העסקים ליאורה עופר סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם רווח המיוחס לבעלי המניות של כ-293 מיליון ש"ח לעומת כ-78 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. ה-FFO ברבעון השלישי של 2021 עלה לשיא של כ-201 מיליון שקל, בהשוואה לכ-141 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ובהשוואה לכ-180 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2019.
ה-NOI המיוחס לבעלים עלה ברבעון השלישי לכ-281 מיליון שקל, בהשוואה לכ-230 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ובהשוואה לכ-274 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2019. ה-NOI המיוחס לבעלים ברבעון, לפני השפעת הקלות קורונה ועבודות לשינוי תמהיל עמוק בתוספת בניה חדשה בעופר הקריון, היה מסתכם בכ-290 מיליון שקל.
ממועד פתיחת הקניונים בסוף חודש פברואר השנה ועד לסוף חודש ספטמבר נרשמה עלייה משמעותית בפדיונות של כ-6% בקניוני מליסרון, בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2019
מליסרון עדכנה את תחזית ההכנסות שלה מפרויקט הדגל Landmark במתחם שרונה ת"א (המוחזק עם שותף בחלקים שווים) עלה מכ-190 מיליון שקל בתחילת השנה לכ-290 מיליון שקל - כתוצאה מביקושים חסרי תקדים לשטחי משרדים מצד חברות הייטק גדולות.
יו"ר מליסרון, ליאורה עופר: "זהו הרבעון השני ברציפות בו פעלו קניוני החברה באופן מלא, כמעט ללא מגבלות  ומיליוני מבקרים הגיעו אליהם ונהנו מחוויית קניה ובילוי ברמה הגבוהה ביותר. התוצאות החזקות שאנו מציגים משקפות את חוסנה של מליסרון בקניונים ובפעילות המשרדים, הזוכה לתנופה מחודשת וביקושים חסרי תקדים. אנו פועלים כדי להמשיך ולהשביח את נכסינו הקיימים, לצד הרחבת הפורטפוליו ויצירת מנועי צמיחה חדשים".
אופיר שריד, מנכ"ל מליסרון: "התוצאות החזקות ברבעון השלישי מעידות על המשך תנופה בפעילותה של מליסרון. קהל המבקרים שב לבלות בקניונים, הביקושים להרחבת שטחי מסחר גוברים ואנו פועלים להשבחת המרכזים ותמהיל השוכרים והעסקים.
"באוגוסט האחרון השלמנו את רכישת חברת גרופר כחלק מפיתוח הזרוע הדיגיטלית של החברה, מהלך שיביא לחיזוק חווית הבילוי והקנייה של הלקוח, לצד יצירת ערך מוסף לשוכרים. בפעילות המשרדים אנו חווים ביקושים אדירים כתוצאה מהגאות בשוק ההייטק.
"בפרויקט הדגל LANDMARK (המוחזק עם שותף בחלקים שווים), אנו מנהלים משאים ומתנים מתקדמים על כל שטחי מגדל A אשר הקמתו צפויה להסתיים בתום שנת 2023 (כאשר חוזה ראשון כבר נחתם) וכן על חלקים משטחי מגדל B אשר הקמתו צפויה להסתיים בשנת 2025.
"במקביל, ממשיכה מליסרון בתנופת הייזום בנכסים קיימים בהיקף של כ-370 אלף מ"ר, לשימוש של משרדים, מסחר ומגורים הנמצאים בשלבי תכנון שונים וכן  ליישם את תוכניתה האסטרטגית במטרה להביא לצמיחתה ולגיוון מקורות הכנסותיה בטווח הארוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה