השוק

יוסי כהן מצטרף לחברת סייבר שגייסה 400 מיליון דולר

ראש המוסד לשעבר, המנהל את פעילות ההשקעות של סופטבנק בישראל, מצטרף לדירקטוריון של חברת הסייבר הישראלית קלארוטי - שהשלימה גיוס חמישי וגייסה עד כה 635 מיליון דולר
איתמר כהן |  1
יוסי כהן (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
חברת הסייבר הישראלית-גלובלית קלארוטי (Claroty) הודיעה היום (רביעי) על סגירת סבב גיוס חמישי בסכום של 400 מיליון דולר, וכן על חתימת הסכם לרכישת חברת מדיגייט (Medigate) הישראלית, העוסקת בתחום אבטחת התשתיות הקריטיות עבור בתי חולים.
סבב הגיוס הנוכחי מביא את סך הגיוסים של קלארוטי ל-635 מיליון דולר - מה שהופך אותה לחברת אבטחת הסייבר שגייסה את הסכום הגדול ביותר במגזרי התעשייה, הבריאות וה-IoT הארגוני. את הסבב הובילו במשותף סופטבנק, Bessemer Venture Partners ושניידר אלקטריק, לצד משקיעים נוספים.
 
בעקבות ההשקעה, ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, מנהל פעילות ההשקעות של סופטבנק בישראל, הצטרף לדירקטוריון של קלארוטי. לדבריו של כהן, "הטכנולוגיה של קלארוטי מספקת מענה לבעיה בעלת סיכון גבוה, ומאפשרת טרנספורמציה דיגיטלית בטוחה. אנו להוטים לשתף פעולה עם הצוות שלה במסע להגנה על התשתיות הקריטיות שמהוות את הבסיס למהפכת הבינה המלאכותית".
יניב ורדי, מנכ"ל קלארוטי, הוסיף כי "השילוב של המומחיות והטכנולוגיות הייחודיות של מדיגייט וקלארוטי בפלטפורמה אחת, מהווה קפיצת מדרגה במשימה שלנו לאבטח את העולם המתפתח של ה-IoT (האינטרנט של הדברים). אנו צופים לעתיד שבו העולם הפיזי וכל החברות בו המחברות את המכשירים הקריטיים לרשת, בין אם זה בקר בעולם התעשייה או מוניטור רפואי, יתמכו בחיים שלנו כשהם מחוברים ביניהם בצורה בטוחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ג'וב לבת כבר יש. מה עם הדיילת?
    יואב 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מעניין אותי.
    סגור