השוק

ארמיס הישראלית גייסה לפי שווי של 3.4 מיליארד דולר

לפני 8 חודשים השלימה חברת הסייבר הישראלית שמתמחה באבטחת מערכות בריאות, לפי שווי של 2 מיליארד דולר; בסך הכל גייסה ארמיס בסבב הזה 300 מיליון דולר מקרן ?One Equity Partners
ניצן כהן | 
יבגני דיברוב ונדיר יזרעאל (צילום ארמיס)
חברת הסייבר הישראלית, ארמיס, השלימה סבב גיוס של 300 מיליון דולר לפי השווי המפלצתי של 3.4 מיליארד דולר. יש לציין כי לפני כ-8 חודשים גייסה החברה 125 מיליון דולר לפי שווי חברה של 2 מיליארד דולר. בסך הכל גייסה החברה מאז הקמתה 600 מיליון דולר.
ארמיס פיתחה פלטפורמה שממפה את הנכסים הדיגיטליים של הארגון ומספקת מענה אבטחתי הכולל את מכשירי IoT ומערכות בקרה תעשייתיות. בארמיס אומרים היום כי הם מגנים, נכון להיום, על יותר ממיליארד מכשירים מחוברים. החברה עוסקת עוד בזיהוי חולשות וניהול סיכונים לכלל הנכסים במגוון רחב של תעשיות כמו: מחשוב, יישומים ארגוניים, רפואה, טכנולוגיה תפעולית, מערכות בקרה תעשייתיות (ICS), IoT, IIoT, ו-OT. 
 
באופן עקרוני כל תמורת הגיוס תיכנס לקופת החברה והיא ותשמש אותה לרכישת חברות אחרות ופיתוח עצמאי. 
יבגני דיברוב, מנכ"ל ומייסד-שותף של ארמיס: "אנו בונים ענקית סייבר גלובלית כחול לבן, שצומחת במהירות, ולכן כל כספי הגיוס ייכנסו לחברה וישמשו להתרחבות מואצת, במטרה לכבוש נתחי שוק נוספים. כושר הצמיחה שלנו תלוי בגיוס עובדים מבריקים בישראל ובהמשך של חדשנות טכנולוגית מובילה בעולם".
נדיר יזרעאל, סמנכ"ל הטכנולוגיות ומייסד-שותף של ארמיס: "אנו ממשיכים להתקדם לעבר בניית חברת ענק, ולכן החלטנו להכניס את כל הכסף לקופת החברה ללא סקנדרי, ולתמוך במטרה זו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה