השוק

חברת הסייבר הישראלית גייסה 2 מיליארד דולר, הכנסות החברה צמחו ב-750%

חברת ניהול הנכסים ברוקפילד הובילה השקעה להאצת הצמיחה של חברת אבטחת המידע הישראלית ארמיס, במטרה להבטיח את  המשך הצמיחה המהירה של ארמיס בתחומי הנדל"ן, ייצור חשמל, תשתיות ובריאות
ארנולד נטייב | 
יבגני דיברוב ונדיר יזרעאל (צילום ארמיס)
חברת הסייבר הישראלית, ארמיס הודיעה היום (שלישי), כי חברת ניהול הנכסים ברוקפילד יחד עם חברת ג'ורג'יאן תשקיע אסטרטגית בחברה לפי שווי חברה של 2 מיליארד דולר. בשנתיים האחרונות צמחו הכנסות ארמיס ביותר מ- 750% ומספר הלקוחות ביותר מ- 425%. בהמשך להשקעה, ברוקפילד תביא את פלטפורמת האבטחה של ארמיס לעסקים בבעלותה ולתעשיות הפועלות ביותר מ -30 מדינות ברחבי העולם.
ההשקעה החדשה של ברוקפילד טק פרטנרס וג'ורג'יאן תממן צבר של פיתוח מוצרים חדשים וכן את הרחבת צוותי השיווק והמכירות. עד כה גייסה ארמיס 300 מיליון דולר ושוויה מוערך בסבב הגיוס הנוכחי בשני מיליארד דולר. אינסייט פרטנרס תישאר המחזיקה הגדולה בחברה, וארמיס תמשיך לפעול באופן עצמאי ותנוהל באופן מלא על ידי שני מייסדיה, יבגני דיברוב המנכ"ל, ונדיר יזרעאל ה-CTO ושאר צוות ההנהלה.
יבגני דיברוב, מייסד ומנכ"ל ארמיס: "אנו שמחים שברוקפילד וג'ורגיאן שותפים איתנו למסע הזה. הנוכחות של ברוקפילד משמעותית, והיא כוללת תשתיות פיזיות ונכסים בתחום הבריאות, סקטורים הפונים יותר ויותר לארמיס כדי לקבל סיוע בהגנה על שטחים מתים הנובעים מעומס מכשירים מחוברים. גורמים מזיקים מנצלים את חוסר האבטחה במכשירים אלה - מנוהלים, לא מנוהלים, IoT, IoMT ו- OT - והתקפות על עסקים אלה גדלות בקצב אקספוננציאלי עם השלכות קשות על האופרציות הארגוניות".
עוד אמר: "עם השקת החיסונים ל-COVID-19 השנה, השותפות שלנו עם ברוקפילד המחזיקה בשטח של יותר מ -500 מיליון מטרים רבועים בשטחי משרדים מסחריים, מספקת הזדמנות לעבוד עם חברות ולאפשר אבטחת מידע ודאטה עם חזרת העובדים למשרד כשבאמתחתם יותר מכשירים מאי פעם".
ג'וש רפאלי, שותף מנהל בברוקפילד שותפות טכנולוגית: "ארמיס היא מובילת התעשייה והיא מציעה את פתרונות האבטחה המקיפים והיעילים ביותר עבור מכשירים שלא מותקן עליהם רכיב תוכנה. ברוקפילד ביצעה הערכה יסודית של התחום לאורך שנים, והיה ברור שארמיס היא הפלטפורמה היחידה שמסוגלת לשרת את הצרכים ולספק מענה גלובלי לתעשיות העצומות בהן אנו פועלים, בין אם מדובר בתשתיות, נדל"ן, אנרגיה מתחדשת, בריאות או טלקום. אנו נרגשים מאוד מההזדמנות לשתף פעולה עם ארמיס בשלב זה במסלול הצמיחה שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה