השוק

רשת הענק שתוזיל מחירים? זה המהלך המטורף של אפריל

אחרי שאסם הודיעה כי היא לא מעלה את המחירים לאור המחאה הציבורית וגם חברות נוספות מלבד שסטוביץ' לקחו צעד אחורה, רשת הטיפוח והקוסמטיקה החליטה שהיא אף מורידה מחירים בשיעור של עד 12% על כ-40% מממותגי הבישום שהיא מייבאת באופן רשמי
מערכת ice |  4
מוצרי קוסמטיקה (צילום unsplash)
בעוד שחברות המזון עמדו תחת מתקפה וביקורת ציבורית רחבה בשל העלאת מחירים שדרשו להוציא לפועל ונאלצו להתקפל לאור סערה ציבורית חריפה, רשת אפריל הודיעה על הורדת מחירים מיידית בשיעור של 4% עד 12% ב-40% ממותגי הבישום המיובאים לארץ באופן רשמי על ידי הרשת.
אפריל, שבבעלותה 43 סניפים ברחבי הארץ, החליטה על המהלך לאור מגמת עליות המחירים ומתוך רצון למתן את המגמה. בין המותגים שמוזלים כעת ברשת אפריל ניתן למצוא את Stendhal פריז, הרמס, פרפם דה מארלי, איניטיו, BDK , Pana Dora ועוד.
 
ארז חלבי, מנכ"ל רשת אפריל: ״אנו קשובים לצרכנים שלנו וערים לרחשי הציבור החווה בימים אלה התייקרויות בענפים רבים במשק. לנוכח התחזקות השקל ביחס לשערי המט״ח, מתאפשר לנו ברשת אפריל להוריד את המחירים ולהציע מותגי בישום פופולאריים במחירים נוחים ומתחשבים יותר. אנו שמחים ששערי המטבע מאפשרים לנו להוזיל מחירים במיוחד בעת הזו, בה הציבור חווה גל התייקרויות ברוב תחומי החיים".
עוד הוסיף: "קיבלנו את ההחלטה לבצע הורדות מחירים כחלק מהאג'נדה שלנו לקידום מהלכים רחבים בנושאים של אחריות סביבתית וחברתית, אותם נקיים בשנים הקרובות. אנו שמחים להוזיל את המחירים עקב התחזקות השקל ביחסי לשערי המט״ח ונשמח לראות חברות וארגונים נוספים שיצטרפו למהלך ויתרמו למיתון עליות המחירים באמצעות הוזלות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אפריל
    דנה 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יקרה מאד!!! הבושם שאני משתמשת,מחירו באפריל 1100ש"ח ל100ml.ברשת אחרת אני משלמת 379 ש"ח!!! גם אם יוזילו מחירים,לא יהיה מחיר הוגן..
    סגור
  • 3.
    אם יוזילו ב40% אז אולי אקנה שם
    עמי 02/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רשת יקרה עם מעט מבצעים
    סגור
  • 2.
    למה השימוש במילים מטופשות ?
    לצד שמח 02/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה "מטורף"? כל כך לא מכובד כל כך המוני כך כך צעקני עלוב !!!
    סגור
  • 1.
    מצטער, אבל המהלך הזה מריח לא טוב
    פיני 02/2022/05
    הגב לתגובה זו
    9 0
    יתכן שהיבוא המקביל הרג אותם. כמות הפראיירים הולכת ופחותת.
    סגור