השוק

קארפור נכנסת לעסק חדש: זה השירות ששואפת להעניק

ענקית הקמעונאות קארפור שתגיע לארץ ע"י אלקטרה צריכה, שואפת להגדיל את המסחר המקוון ולהיכנס לשירותי הפיננסיים הדיגיטליים

מערכת ice | 
רשת קארפור (צילום ויקיפדיה)
ענקית קמעונאות המזון קארפור, שהודיעה בשבוע שעבר על כניסתה לישראל דרך הזכיינית 'אלקטרה צריכה', מתכננת להיכנס לתחום נוסף אצל הלקוחות, ולהציע להם שירותי פיננסיים בדיגיטל.
בתוכנית של החברה מתוכנן, ע"פ מה שפורסם ב'כלכליסט', לשלש את שווי המסחר המקוון כך שעד שנת 2026 הוא יגיע לשווי של כ-10 מיליארד יורו. במסגרת התוכנית תקצה החברה בתקופה הזו כ-3 מיליארד יורו לתחום הדיגיטלי. בין היתר מתוכנן בתקציב זה להאיץ את המעבר למסחר המקוון, להרחיב את שיתופי הפעולה הטכנולוגיים עם ענקיות דיגיטל כמו גוגל, וכמובן דיגיטציה של השירותים הפיננסיים.
מנכ"ל החברה אלכסנדר בומפאר הכריז בעת חשיפת התוכנית כי "ההתקדמות הדיגיטלית שלנו תאפשר לנו לפתח מקורות הכנסה ורווח חדשים וכן לשפר את הביצועים התפעוליים של כל הפורמטים שלנו."
 
כזכור, בתחילת השבוע שעבר אלקטרה הודיעה כי יינות ביתן בע"מ, חברה הבת אשר בשליטתה, התקשרה במזכר הבנות עם קבוצת קארפור הצרפתית שהייתה בבעלותו של המיליארדר ברנאר ארנו, לקראת התקשרות בהסכם זכיינות, להפעלת חנויות רשת יינות ביתן תחת מותגי Carrefour שהם, בין היתר, Carrefour Market, Carrefour ו- Supeco and Atacadao, בישראל ולשימוש בלעדי בשמות המותגים האמורים.
בהתאם לתנאי מזכר ההבנות, יינות ביתן תפעל למיתוג מחדש של חנויות הרשתות יינות ביתן, מגה, ושוק מהדרין ולהתאמתן למותגי Carrefour, בהתאם ללוחות הזמנים ולתנאים שיסוכמו בין הצדדים. עוד הוסכם, כי הצדדים יתקשרו בהסכם זכיינות לתקופה של 20 שנים עם אפשרויות הארכה לתקופות של 20 שנים נוספות.
תמורת הזכיינות תקבע בהסכם מפורט בין הצדדים ותכלול, בין היתר, תשלום סכום ראשוני קבוע בתוספת תשלומים שישולמו כשיעור ממחזור ההכנסות. הסכם הזכיינות עתיד לאפשר ליינות ביתן לרכוש ולשווק את מוצרי קארפור תחת מותגי קארפור, וכן, לאפשר ליינות ביתן למכור מוצרים שמיוצרים בארץ תחת מותגי קארפור. הצדדים יפעלו לחתימה על הסכם זכיינות מחייב המסדיר את כלל ההבנות עד לחודש אפריל 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה