השוק

זה המחיר המטורף שיימכר "אי הפדופילים" של ג'פרי אפשטיין

שני האיים שהיו שייכים לאיש העסקים, שעל פי החשד באחד מהם סרסר בקטינות, עומדים כעת למכירה, זה המחיר המטורף שלהם
מערכת ice |  6
האי הגדול של אפשטיין (צילום ויקיפדיה)
שני איים קריביים שהיו שייכים לאיש העסקים ג'פרי אפשטיין, שנחשד בעבירות מין ופדופיליה, עומדים כעת למכירה בסכום של 125 מיליון דולר. האיים נקראים סנט ג'יימס הגדול וסנט ג'יימס הקטן, והם חלק מקבוצת איי הבתולה של ארה"ב, ובעבר היו חלק מהנכסים שרכש לעצמו אפשטיין לתענוגות ואירוח.
האי הגדול יותר, משתרע על פני יותר מ-160 דונם. על פי רישומי בית המשפט וחומרי רישום שנבדקו על ידי הוול סטריט ג'ורנל, שפרסם את העניין, אפשטיין קנה את האי ב-2016 תמורת קרוב ל-20 מיליון דולר. הוא נותר טבעי ברובו ומכיל רק אוסף קטן של מבנים ומפרץ מלאכותי.
סנט ג'יימס הקטן, שאפשטיין קנה ב-1998, משתרע על פני יותר מ-70 דונם ובנוסף למתחם מגורים ראשי וארבע וילות אירוח, האי כולל מנחת מסוקים, רציף פרטי, שתי בריכות, שלושה חופים פרטיים, חדר כושר וצְרִיף.

האיים של אפשטיין בתוך קבוצת איי הבתולה (גוגל מפות)
בשנת 2020, גורמים רשמיים באי הבתולה האמריקני, כולל התובע הכללי, טענו כי אפשטיין פיתה נשים ונערות - חלקן עד גיל 11 – לאי סנט ג'יימס הקטן, שם הוא "סחר, אנס, תקף מינית והחזיק בשבי את קורבנותיו." כך נכתב במסמכי בית המשפט.
 
ההכנסות ממכירת האיים יועברו ככל הנראה לפיצויים בתביעות נגד אפשטיין שטרם נפתרו. עד עכשיו, 121 מיליון דולר מהעיזבון של אפשטיין שימשו לפיצוי קורבנותיו של איש העסקים ששם קץ לחייו בתא המעצר.
לדברי דניס ג'ורג', התובע הכללי, אפשטיין השתמש במאגר מידע ממוחשב כדי לעקוב אחר נשים ונערות באי. במהלך השנים, אפשטיין חיזר וקיים אינטראקציה עם דמויות עשירות ועוצמתיות רבות כולל דונלד טראמפ, ביל קלינטון, הנסיך הבריטי אנדרו, וגם רה"מ לשעבר אהוד ברק.

סנט ג'יימס הקטן (ויקיפדיה)
באוגוסט 2019, אפשטיין התאבד בתא מעצר בניו יורק, שם הוחזק ללא ערבות לאחר מעצרו באשמת סחר במין. הוא עמד בפני משפט במנהטן על פשעים פדרליים, לאחר שיצא בהסדר טיעון בפלורידה קודם לכן באשמת עבירות מין.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מכאיב שברק דניאלי לא גייס לשם ישראלים לעבודה
    רינת 05/2022/13
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כאחת שהייתה מעורבת .לא ברור למה הישראלי איטלקי ברק דניאלי לא הסכים לגייס צוות גדול בארץ לפרוייקט הזה והעדיף 90 אחוז אמריקאים פטריוט הוא לא זה ברור
    סגור
  • 2.
    ישראלי בשם ברק דניאלי הגיש הצעה להפוך את המקום לטיפול
    נועה 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    11 1
    ברק דניאלי או דניאלי ברק ישראלי שהגיש בקשה רשמית לקונגרס לקחת לבעלותו את המקום ולהקים שם מרכז לנפגעות אונס ועבירה הקונגרס כנראה מאשר וזה קצת הזוי שברעיון אומנם ענ ק אדם מקבל ומצליח להשתלט על עזבון של אדם אחר
    סגור
  • עבור נועה
    סיגל 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נועה בואי תכתבי בפנים גלויות כל מה שברצונך בטרם תכפישי שם של אדם שאינו בקיא בעולם הזה ולכן לא מודע לכל הרפש שאת וחברייך מרשים לעצמם לכתוב בשיווין נפש.
    סגור
  • בדיוק אתמול שמענו שיחה על כך בפורום מצומצם איך ברק
    מיכה 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ברק דניאלי הצליח כי הוא היה ראשון לחשוב לא ברור למה הקשיבו לו ונכון זה לא פייר במיוחד שמדובר ברעיון של השתלטות אבל הכי חמור איך אדם שנותן ייעוץ לדירקטורים מכוון חברות לרכישה ועשיית מיליונים רבים עלידי רעיונות שבהתחלה נשמעים הזויים ואז הדירקטריון והחברות מרוויח מכך
    סגור
  • כישראלית אמריקאית קראתי את זה לגבי מייזם של ברק דניאלי
    צבייה 05/2022/13
    הגב לתגובה זו
    8 1
    זה פורסם בעיתון של מאליבו בקליפורנייה . מדברים על זה שזה מייזם של ברק דניאלי שאומנם הופך מקום שלילי למשהו מן החיוב אבל שרעיון כזה ייתן לאדם אחד וכמה שותפים שזה בעצם העם האמריקאי את הכעלות זה משהו באמת הזוי
    סגור
  • 1.
    80 אחוז זרמו ורצו בהסכמה
    בן ארצי 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגרו את הסקס בכוח בגלל הכסף שלא שולטים ..משעבדים את כולם לנדלן ..ומכניסים שמרנות לנוער
    סגור