תקשורת ומדיה

גייטס הובך? נשאל על ג'פרי אפשטיין: "מצטער שנפגשנו"

ביל גייטס נשאל בריאיון על פגישתו עם עבריין המין ג'פרי אפשטיין, באותו הריאיון גייטס נראה מובך ואמר: "הפגישות היו לפני זמן רב, אין לי משהו חדש להגיד". האם זה מה שהוביל לגירושין עם מלינדה?
מערכת ice | 
ביל גייטס (צילום ויקיפדיה)
ביל גייטס התראיין ל-PBS וענה על שאלות על פגישותיו עם איש העסקים ועבריין המין שהתאבד בכלא, ג'פרי אפשטיין ביום שלישי האחרון. כשנשאל על אפשטיין, מייסד מיקרוסופט נראה מובך ואמר למראיינת ג'ודי וודרוף: "אכלתי איתו ארוחות ערב, אני מצטער שעשיתי איתו את זה".
בתשובה לשאלה של וודרוף, האם הוא למד שיעור מהחוויה, ענה בהתייחסות לאפשטיין: "טוב, הוא נפטר, אז בגדול תמיד עדיף להיות בזהירות". 
על פי הדיווחים, שמם של גייטס ואפשטיין נקשר בשנת 2019 בתחקיר שהתפרסם בניו יורק  טיימס נחשף  כי גייטס ואפשטיין נפגשו מספר פעמים בין 2011 ל-2013, אחרי שג'פרי אפשטיין הורשע בפשעי מין בבית המשפט בפלורידה בשנת 2008. 
 
גייטס אמר לוודולף שאפשטיין ניהל מערכות יחסים עם אנשים שיתרמו כסף לבעיות בריאות עולמיות והוסיף: "זה לא מספיק פילנתרופי ללכת לצד הזה". זו הפעם השנייה שגייטס התייחס לניסיונות של אפשטיין בסוגיות בריאותיות, סמוך למותו, בפאנל שנערך בנובמבר 2019 גייטס דיבר על קשריו עם אפשטיין ואמר "טעה מתוך מחשבה שהדיונים האלה יגיעו לבריאות העולמית ... שכסף מעולם לא הופיע".
"הפגישות היו טעות" אמר גייטס לוודולף "הם לא ענו על הציפיות שלו וחתכתי מזה. הפגישות היו לפני זמן רב, אין לי משהו חדש להגיד".
כזכור, אפשטיין נפטר באוגוסט 2019 לאחר שנעצר על עבירות מין בקטינות. בהמשך לגירושין של ביל ומלינדה גייטס במאי האחרון, מקורות סיפרו ל"דיילי ביסט" שמלינדה הזהירה את בעלה ממערכת היחסים שלו עם אפשטיין והייתה מאוכזבת לאחר שהזוג נפגש עם אפשטיין בניו יורק בשנת 2013.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה