השוק

הממשלה תעביר 3 מיליארד שקל לשיפור מתקני ספורט

משרד האוצר חתם על הסכם עם משרד הספורט במסגרתו יעביר האוצר על פני עשר שנים 3 מיליארד שקל לשיפור תשתיות הספורט הישראל; ליברמן: "התכנית תיתן מענה הן לספורט העממי והן לספורט המקצועני"
ניצן כהן | 
יאיר לפיד ונפתלי בנט (צילום פלאש 90)
שר האוצר אביגדור ליברמן ושר הספורט, חילי טרופר, מצאו פתרון לעולם מתקני הספורט בישראל. מאחר ומדובר בנושא שמצריך תכנית מסודרת כדי שהכסף הזה לא ירד לטמיון התבצעה עבודה בשני המשרדים שבסיומה הוחלט על תכנית להשקעה של 3 מיליארד שקל על פני 10 שנים בעולם מתקני הספורט, הן העממי (שהולך וצובר פופולריות) ונושא הספורט המקצועי שאף הוא סובל מחוסר תשומת לב.
במהלך השנה האחרונה הכין משרד התרבות והספורט על עבודה אסטרטגית רחבה בשיתוף מלא של משרד האוצר, שמטרתה לקבוע את מדיניות הקמת המתקנים לעשור הקרוב, תחילה באמצעות עבודה של ועדת היגוי שבה לקחו נציגים מהרשויות המקומיות, נציגי מנהלי מחלקות הספורט, האיגודים וגופי הרוחב בספורט הישראלי.
במסגרת התכנית, שבה נכללות גם החלטות הממשלה לחברה הערבית, הבדואית, הדרוזית והצ'רקסית במטרה לסגור פערים ברשויות בחברות אלה בסיומו של יום הוחלט כי משרד האוצר יממן את התוכנית.
שר האוצר, אביגדור ליברמן: "תכנית המתקנים הינה תכנית חשובה שתאפשר להצעיד את הספורט בישראל קדימה. התכנית כוללת מענה גם לספורט העממי וגם לספורט ההישגי וכן צמצום פערים בין אוכלוסיות שונות בתחום תשתיות הספורט. התכנית היא תולדה של הרבה מחשבה משותפת יחד עם ידידי שר התרבות והספורט לגבי הצרכים המדויקים של עולם הספורט ושל צרכי מדינת ישראל".
שר התרבות והספורט, חילי טרופר: "מדובר בהשקעה משמעותית ואסטרטגית במתקנים לכלל האוכלוסייה במדינת ישראל בהיקפים שהם כמעט חסרי תקדים. בפעולות אלה יש משום צמצום פערים בתחומי תשתיות הספורט והנגשתו לכלל האוכלוסיות בישראל. הפעולות מצטרפות לתכנית המתקנים הגדולה לעשור הקרוב ואני משוכנע כי פעולות אלה יקדמו את הספורט הישראלי אני מודה לידידי שר האוצר על תמיכתו בתכנית זו".
 
הקמפיין של מגה ספורט
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה