השוק

חברת האשראי החוץ בנקאי בגיוס ענק: כמה הזרימו המוסדיים?

ביקושים גדולים למכרז המוסדי לגיוס אג"ח של גמא ניהול וסליקה: התקבלו הזמנות בהיקף של כמיליארד ש"ח והחברה בחרה לקבל הזמנות בהיקף של כ-500 מיליון שקל במסגרת המכרז המקדים
מערכת ice |  1
כרטיס אשראי (צילום pngwin)
חברת גמא ניהול וסליקה – הפועלת בתחום פתרונות המימון והשירותים הפיננסיים לחברות ועסקים ונסחרת בבורסה בתל אביב - ערכה אתמול מכרז מוסדי להנפקת אגרות חוב (סדרה ב' וסדרה ג'), למשקיעים מסווגים.
במסגרת ההנפקה, אותה הובילו פועלים איי בי איי חיתום, דיסקונט חיתום ואקסלנס חיתום, הוגשו הזמנות לרכישת אג"ח בהיקף של כמיליארד שקל, מתוכן החברה בחרה לקבל התחייבויות מוקדמות לרכישת אג"ח בהיקף של כ- 500 מיליון שקל.
 
שיעור הריבית שנקבע במכרז עבור סדרת אג"ח ב' הוא 3% (ריבית קבועה לא צמודה). שיעור מרווח הריבית השנתית שמעל ריבית בנק ישראל שתישאנה אגרות החוב (סדרה ג') שנקבע במכרז עמד על 1.35% (ריבית לא צמודה). שיעורי הריבית הסופיים ייקבעו במסגרת המכרז בהצעה לציבור. הגיוס ישמש את החברה להמשך צמיחה ולהגדלת תיק האשראי.
ארז יוסף, יו"ר גמא: "אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון הנרחבת בחברה. היקף הביקושים המרשים ושיעור הריבית מצביעים על איתנותה של החברה ונותנים לה  רוח גבית להמשיך ולצמוח".
אריאל גנוט, מנכ"ל גמא: "אנו ממשיכים בתוכנית האסטרטגית של גמא לצמוח במתן פתרונות אשראי אטרקטיביים לחברות ועסקים בישראל. גמא שחוללה את המהפכה בשוק מימון כרטיסי האשראי, מחוללת כיום מהפיכה תחרותית גם בשוק האשראי והערבויות לעסקים בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברכה והצלחה וחג שמח מצוות סיני שיווק קופות מכשירי סליקת
    כל הכבוד 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה מ סיני שיווק קופות מכשירי סליקת אשראי וציוד משרדי לעסקים 052-5105401
    סגור