השוק

טוויטר תעבור למאסק עוד היום? עסקת הענק בדרך לסגירה

לפי מקור המעורה בפרטי המו"מ בין הרשת החברתית לאיש העשיר בעולם, הצדדים נמצאים בשלבים מתקדמים מאוד של מו"מ, וייתכן שעד סוף היום בארה"ב יגיעו להסכמה

יאיר מור | 
אילון מאסק (צילום unsplash, אילון מאסק/ אינסטגרם)
טוויטר נמצאת בשלבים מתקדמים מאוד – ואף סופיים – של מו"מ לקראת מכירה לאילון מאסק, כך מסר מקור המקורב לשיחות לסוכנות הידיעות הכלכלית בלומברג.
לפי הדיווח, הצדדים מנסים לסגור את הפרטים האחרונים בדרך להסכם שיהפוך את המכירה לעסקה סגורה, וייתכן כי יגיעו להסכמות עוד היום אם לא יתגלו חילוקי דעות קשים.
כזכור, בתחילת החודש נחשף במסמך שהגיש מאסק לרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC) כי בחודשים האחרונים הוא רכש כ-9.4% ממניות הרשת החברתית תמורת כמעט 3 מיליארד דולר. ימים בודדים לאחר מכן הוא הגיש הצעת רכישה לחברה כולה. החברה עצמה לא אהבה את זה, ונקטה בצעד של "גלולת רעל" – הצהרה לפיה אם מאסק ינסה לרכוש עוד מניות היא פשוט תציע מניות נוספות למשקיעים האחרים כדי לדלל את האחזקה של מאסק ולמנוע ממנו להפוך לבעל השליטה המרכזי בה.
בימים האחרונים, כפי שדיווחנו הבוקר, השתנתה האווירה לאחר שהתברר כי מאסק השיג הסכמה מצד משקיעים נוספים לסייע לו במימון הרכישה, מה שמראה על רצינות ועל כוונה להתייחס לטוויטר כאל חברה שיש לנהל באחריות, בניגוד לתדמית של מאסק כמי שמנסה להשתלט עליה רק כדי להגדיל את השפעתו האישית בה.
מניית טוויטר בבורסה בוול-סטריט עלתה ביותר מ-5% מאז סגירת שבוע המסחר בניו-יורק והדיווח הראשוני על כך שהעוינות הפנימית של הנהלת טוויטר כלפי הצעת הרכישה של מאסק פחתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה