השוק

הפניקס נכנסת למימון ענק בפרויקט של אטרקצ׳י

הפניקס נכנסת לנעלי המערכת הבנקאית ותעמיד ליווי של 805 מיליון שקל לפרויקט משמעותי של יעקב אטרקצ׳י בקריית אונו

ניצן כהן | 
יעקב אטרקצ'י (צילום Magma Images, פלאש 90, ראובן קפוצנסקי)

חברת הביטוח הפניקס נכנסת לתחרות עזה עם המערכת הבנקאית. הפניקס תלווה פרויקט משמעותי של איש העסקים יעקב אטרקצ׳י בקריית אונו בהיקף כספי כולל של 805 מיליון שקל. נזכיר שעד כה מימון בהיקפים כאלה היה שמור למערכת הבנקאית אולם זו מגיעה לקצה גבול היכולת שלה לממן את שוק הנדל״ן והפניקס נכנסת במהרה לוואקום הזה.

במתחם החדש ייבנו 3 סוגי מגדלים שיכללו 305 יח"ד ב-5 מגדלים מפוארים: מגדל בן 19 קומות, 2 מגדלים בני 17 קומות ו- 2 בני 9 קומות. הדירות במתחם יהיו של 3, 4, 5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. המתחם כולו יבנה כמקשה אחת, ועתיד להתאכלס בעוד כ-4 שנים כשכונה מושלמת עם רמת פיתוח גבוהה, מבני ציבור ושטחי מסחר מותאמים.
 



בסמוך לשכונה יוקם הקו הכחול של המטרו שאמור להיות מוכן יחד עם האיכלוס של השכונה בשנת 2026. השיווק החל בתחילת מרץ, ועד עתה נמכרו למעלה מ-67 דירות. עוד יצוין כי במסגרת הפרויקט תשפץ אאורה 2 בנייני מגורים שנמצאים במתחם.

 



יעקב אטרקצ'י בעלים ומנכ"ל אאורה: "חתימת חברת הפניקס על הסכם ליווי נוסף, השלישי במספר עם אאורה, מעניקה רוח גבית משמעותית לצמיחה המהירה של אאורה. נמשיך לפעול להנגיש את אאורה למקורות מימון הן מהמערכת הבנקאית והן מהגופים המוסדיים בשוק ההון".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה