השוק

ETGA סוגרת רבעון מוצלח: בכמה גדולה ההכנסות?

חברת הלוגיסטיקה והמימון החוץ בנקאי סוגרת רבעון מוצלח נוסף, כאשר ההכנסות ברבעון צמחו בכ-72% לשיא של כ-176 מיליון שקל, בעוד שהרווח הנקי גדל לכ-8.7 מיליון שקל – יותר מפי שניים ביחס לרבעון המקביל אשתקד
מערכת ice | 
ברק דותן יו"ר ETGA (צילום ניר כהן, pexels)
רבעון מוצלח נוסף לחברת הלוגיסטיקה והמימון החוץ בנקאי ETGA: ההכנסות ברבעון הראשון של 2022 צמחו בכ-72% לשיא של כ-176 מיליון שקל, בעוד שהרווח הנקי גדל לכ-8.7 מיליון שקל – יותר מפי שניים ביחס לרבעון המקביל אשתקד.
עוד עולה מהדוח הכספי כי הרווח התפעולי צמח בכ-127% והסתכם בכ-12.5 מיליון שקל, כשההכנסות בתחום המימון גדלו ב-146% לכ-5.3 מיליון שקל. יתרת תיק אשראי הלקוחות גדלה בכ-236% לכ-205 מיליון שקל.  החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד נוספת בסך 4.5 מיליון שקל – ובסך הכול 18 מיליון שקל מאז ההנפקה הראשונית ביוני 2021.
ברק דותן, יו"ר ETGA": ETGA גאה לפרסם את התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2022, שהיה רבעון מוצלח  נוסף לחברה – המשך ישיר למגמה בשנת 2021. הרבעון התאפיין בצמיחה מואצת בשני מגזרי הפעילות - תחום הלוגיסטיקה ותחום המימון החוץ בנקאי. בתחום הלוגיסטיקה, הצלחנו להכפיל את הרווח ולשפר את הרווחיות, ברקע למצב בשוק התובלה העולמי והצורך הגובר בפתרונות לוגיסטיים. בתחום המימון, מנוע הצמיחה שלנו, הצלחנו לשלש את תיק האשראי בתוך שנה - ולשמור על הפרשות נמוכות לחומ"ס"
לירן יעקבסברג, מנכ"ל ETGA, אמר: "ETGA מספקת שירות ניהול כולל - One Stop Shop - לשרשרת האספקה של יבוא ויצוא מישראל ואליה באוויר ובים, המותאם באופן פרטני לצורכי הלקוח. במהלך הרבעון הראשון הצלחנו להגדיל את הרווח הנקי בשיעור של 130% הודות לפתרונות הלוגיסטיים הרחבים והמגוונים שאנו מציעים ללקוחות לאורך כל שרשרת האספקה, תוך ניצול סינרגיות. אנו חולקים עם בעלי המניות פעם נוספת את הרווחים, כך שמאז ההנפקה הראשונית ביוני 2021 הכרזנו על דיבידנדים בסך כולל של כ-18 מיליון שקל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה