השוק

לא מפחדת: זו החברה הישראלית שחוזרת לפעול מאוקראינה

חברת המשחקים הישראלית הבינלאומית פלייטיקה הכריזה על החזרת עובדי החברה בקייב, אוקראינה: ״במהלך כל התקופה הקשה האחרונה דאגנו לעובדינו באוקראינה, אשר במהלך המלחמה עבדו מבתיהם הקיימים או החדשים במסירות ובהתמדה"
מערכת ice |  1
עובדי פלייטיקה (צילום יחצ)
חברת המשחקים הישראלית הבינלאומית פלייטיקה (Playtika) הכריזה היום (חמישי) על החזרת עובדי החברה בקייב, אוקראינה.
תחת החברה נמצאים למעלה מ-1,100 עובדים ברחבי אוקראינה אשר בשעות אלה מתחילים לחזור לעבודה מלאה במשרדי החברה. פלייטיקה תהיה לחברה הראשונה החוזרת לפעילות במשרדיה בתחומי אוקראינה, אשר בחודשים האחרונים, בעקבות הלחימה היו סגורים לכניסת עובדים.
שלומי אייזנברג, מנהל תפעול כללי פלייטיקה: ״במהלך כל התקופה הקשה האחרונה דאגנו לעובדינו באוקראינה, אשר במהלך המלחמה עבדו מבתיהם הקיימים או החדשים במסירות ובהתמדה. שמרנו על ביטחונם האישי וביטחון משפחותיהם, הן מהבחינה הפיננסית, הן בתמיכה הנפשית והן מהבחינה הארגונית. אלא אינן סיסמאות על סולידריות, בעינינו זו מחויבות. עבורנו זוהי גאווה לשוב למשרדינו ובתקווה שהשלום והשקט יחזור על כנו״.
חברת משחקי הרשת הישראלית על הכנסות הרבעון הראשון, אשר צמחו ל-676.9 מיליון דולר, גידול של 6% שנה מול שנה שעברה ושל 4.3% לעומת הרבעון הקודם. גידול בממוצע יחס ההמרה היומי של שחקנים משלמים עלה ל-3.2%. ההכנסות ממשחקי הקז'ואל צמחו ב-20.7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, וכעת מהוות 52.5% מסך הכנסות החברה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חזקו ואמצו -לחרבן על הרוסים
    ישראלי 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב מאד בהצלחה . תבורך אוקריאנה וכל תומכיה ממדינות נאטו ובראשם ארצות -הברית של אמריקה
    סגור