השוק

אילון מאסק חוטף: "לדחוף אותו ואת האגו שלו לשקית"

אילון מאסק חוטף ביקורת מטייקונית הנדל"ן האמריקאית ברברה קורקורן שהתייחסה לשינוי שעבר, לדעתה, על האיש העשיר בעלם בתקופה אחרונה, "אהבתי יותר את מי שהוא היה"
מערכת ice |  2
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ pexels, Insider News)
איל הנדל"ן ברברה קורקורן מתחה ביקורת חסרת תקדים לאחר שנשאלה על התנהגותו האחרונה של מנכ"ל טסלה, אילון מאסק.
"הייתי רוצה לדחוף אותו בתיק זיפלוק ולנסות לדחוף את האגו שלו פנימה ולהרגיע אותו", אמרה בראיון ל-Yahoo Finance. "הוא קצת הרבה לאחרונה. אהבתי אותו יותר את מי שהוא היה מאשר את מי שהוא לאחרונה".
נזכיר כי מאסק הציע לרכוש את טוויטר תמורת כמעט 44 מיליארד דולר, או 54.20 דולר למניה, ב-14 באפריל. פלטפורמת המדיה החברתית הסכימה לעסקה ב-25 באפריל.
אבל ב-13 במאי, האיש העשיר בעולם על הנייר טען שהעסקה "בהמתנה ממתינה לפרטים התומכים בחישוב שחשבונות ספאם/חשבונות מזויפים אכן מייצגים פחות מ-5% מהמשתמשים". כמה ימים לאחר מכן, מאסק הגיב לשרשור ציוץ של מנכ"ל טוויטר, פאראג אגרוואל, עם אימוג'י קקי.
מניית טוויטר איבדה כמעט את כל העליות מאז חשפה החברה את המניות הראשוניות של מאסק ב-9.2% בחברה ב-4 באפריל, וגם מניית טסלה שקעה יותר מהשוק הרחב לאחרונה.
בשעת לילה מאוחרת של יום רביעי, משקיעים בטוויטר - בראשותו של תושב וירג'יניה וויליאם הרסניאק - הגישו נגדו תביעה משפטית, בטענה שהמנהל המיליארדר עוסק "בהתנהלות שנועדה ליצור ספק לגבי העסקה ולהוריד את מניית טוויטר באופן משמעותי כדי ליצור מינוף".
 
"טוויטר הפסידה בשווי של 8 מיליארד דולר מאז הוכרזה על הרכישה", נטען בתביעה. התביעה גם טוענת כי מאסק לא חשף בזמן את חלקו בחברה לפי חוק ה-SEC, ובכך "קנה את מניות טוויטר במחיר נמוך באופן מלאכותי".
התביעה מגיעה כאשר הגשת ה-SEC החדשה גילתה כי מאסק מתכנן להזרים 33.5 מיליארד דולר מהונו שלו כדי להשתלט על חברת המדיה החברתית, אם כי משקיפים רבים אינם משוכנעים שהעסקה תושלם בהצעה הראשונית של 44 מיליארד דולר, אם בכלל. .
Agrawal של טוויטר הציע שהעסקה עדיין מתקדמת באסיפת בעלי המניות השנתית של החברה ביום רביעי, ואמרה: "אנחנו עובדים על תהליך העסקה".
קורקורן התייחסה בעבר למנכ"ל טסלה באופן מעט יותר אוהד וציינה כי הוא "גס, אבל הרשו לי לומר לכם, כל מנהיג גדול הוא מחוספס", אמרה אז. "לכל מנהיג גדול יש דעה נחרצת והוא לא כל כך חלק בקצוות ומניע אותו הביתה... אבל זה מה שאתה רוצה כשאתה רוצה להמציא מחדש קטגוריה, וזה מה שהוא עשה".
בראיון האחרון, קורקורן התלוצץ כי "אני מקווה שהוא יתבשל - הוא צריך אישה טובה ושם אותו במקומו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קורקורן שווה 80 מיליון, מאסק שווה 230 מיליארד
    יחי ההבדל 06/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קורקורן משקיעה כושלת ויחידה במכונית שלא הצליחה. מאסק מייסד טסלה חברת הרכב הגדולה והחדשנית ביותר בעולם. קורקורן פועלת בעיקר למען עצמה. מאסק פועל בעיקר למען האנושות. קורקורן אשת שמאל בתקשורת שמאסק מעצבן אותה בראייה המפוכחת שלו את המציאות.
    סגור
  • 1.
    מאסק - מלך הדושים (ל"ת)
    אסף 05/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור