השוק

ביטוח ישיר מקצרת את שבוע העבודה - בקרוב אצלכם?

לראשונה במשק הישראלי: חברת ביטוח ישיר מכריזה על קיצור שבוע העבודה בחודשי יולי אוגוסט ל-4.5 ימים. החברה, אשר מדורגת מזה שנים בצמרת מקומות העבודה שהכי טוב לעבוד בהם, דוגלת באיזון בית ועבודה. סמנכ"לית השיווק: "אנו חותרים לעובדים שבעי רצון"
מערכת ice |  7
דפנה קליינר (צילום רונית פז)
לראשונה במשק הישראלי: חברת ביטוח ישיר מכריזה על קיצור שבוע העבודה בחודשי הקיץ (יולי-אוגוסט) ל- 4.5 ימים. החברה, אשר מדורגת מזה שנים בצמרת מקומות העבודה שהכי טוב לעבוד בהם, דוגלת באיזון בית ועבודה. סמנכ"לית השיווק: "אנו חותרים לעובדים שבעי רצון".
ביטוח ישיר מכריזה הבוקר (שני) על קיצור שבוע העבודה בקיץ ל-4.5 ימים, במהלך חודשים יולי ואוגוסט. העובדים ייהנו מיום עבודה קצר, במסגרתו יעבדו ביום חמישי מהבית למשך 4.5 שעות ויצאו לסוף שבוע ארוך, ללא כל שינוי במשכורתם. 
 
המהלך של קיצור שבוע עבודה נועד לאפשר לעובדים ליהנות מהקיץ, ללכת לים ולבלות זמן רב יותר עם הילדים, המשפחה והחברים. מהלך זה הוא אחד מהצעדים בהם נוקטת החברה על מנת לייצר חוויית עבודה מתקדמת וחווייתית, אשר תיתן מענה לצרכי העובדים והארגון כאחד.
 
החברה, אשר מדורגת מזה שנים בצמרת מקומות העבודה שהכי טוב לעבוד בהם, דוגלת באיזון בית ועבודה. היא גם הייתה חברת השירותים הראשונה שקידמה את נושא העבודה מהבית, כאשר עובדי החברה עובדים בקביעות יומיים בשבוע מהבית. 
בנוסף, השיקה החברה לאחרונה את "חמישי שמח", לפיו במהלך חודשי יולי-אוגוסט יהיו זכאים העובדים לעבוד שבוע עבודה מקוצר של 4.5 ימים, כאשר ביום חמישי יהיה יום העבודה בן 4.5 שעות, כך שיוכלו לצאת לסוף שבוע ארוך.
 


דפנה קליינר סמנ"כלית ביטוח ישיר אומרת כי "לפי המחקרים האחרונים של ה-OECD נראה כי אין הלימה בין כמות שעות העבודה לפריון העובד, כאשר העובדים בישראל עובדים הרבה שעות גם ביחס לעולם כולו והתפוקות לא עולות בהתאמה".

לפי מה שהחברה חקרה והבינה: "אין כיום מספיק איזון בין שעות העבודה ושעות הפנאי של העובד הישראלי, דבר שמייצר שחיקה מהירה וקיטון בתפוקות, בעצם נוצר מצב של LOSE-LOSE, גם העובדים אינם מרוצים ומוטיבציוניים, וגם הארגון לא מגיע לתפוקות מקסימליות". 
 


לכן, מספרת קליינר: "העקרונות שמנחים אותנו הם החתירה לעובדים שבעי רצון ומאושרים, ובמקביל לעודד עלייה מתמדת בביצועי העובדים, תוך שמירה על סטנדרט השירותים ללקוחותינו. הפתרון נמצא במדיניות איזון בית עבודה. החלטנו כי עובד יתחיל את הסופשבוע לפני כולם".

"כחברה שנמצאת בצמרת החברות שהכי טוב לעבוד בהן, אנחנו מחויבים להמשיך ולהוביל את שוק התעסוקה בכלל ואת שוק הביטוח בפרט, ופועלים לייצר ולקדם מהלכים ותהליכים חדשניים ופורצי דרך עבור עובדינו ולקוחותינו כאחד", אמרה.
 

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    חברה שתמיד מחדשת
    עובדת לשעבר 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החברה הזאת תמיד חושבת איך לשפר ולחדש לעובדים שלה ! חברה מדהימה
    סגור
  • 6.
    חברה צבוע עם תמיכה בפשיזם (ל"ת)
    אלי 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    לא כל העובדים
    רחל 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל שאת הצופר הזה מקבלים רק נציגי מכירות ושירות ולא כלל העובדים!!! לפחות את היתר תגמלו בצורה אחרת?!
    סגור
  • 4.
    הכל טוב ויפה, אבל לא על חשבון הלקוח
    מקס 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חברה קקמייקה! ירדו בדירוג של משרד האוצר. נותנים חרא של שירות ודואגים לגנוב כל שנה יותר כסף ולתת הרבה פחות, אז ליבי לא צר על העובדים שיקבלו יותר, אבל ראבק למה על חשבון הלקוח. זה בדיוק כמו בעל מסעדה שמעלה את המחירים ומצ'פר את העובדים בטיפים נאים על חשבון הלקוח שמרגיש לא נעים.
    סגור
  • 3.
    להוריד את הכובע
    שלום 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    להוריד את הכובע בפני מקומות עבודה כאלה אשר חושבים על העובדים. בטוח שהעובדים שלכם יתנו יותר מעצמם מתוך כבוד למקום העבודה
    סגור
  • 2.
    רעיון מבורך אך עדיף קצת אחרת
    אנונימי 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה חצי יום?! עדיף שיעשו שבוע שבוע (שבוע עובדים ביום י ישי ושבוע לא עובדים ביום חמישי)..
    סגור
  • 1.
    יוזמה מבורכת. יש לקצר את שבוע העבודה למקובל באירופה
    דין 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מסתכלים פה על כמות ולא על איכות
    סגור