השוק

גיוס מטורף הפך סטארטאפ ישראלי נוסף לחדקרן

חברת הסייבר פרימטר 81, שהוקמה רק לפני 4 שנים, הופכת לחדקרן עם גיוס ענק בגובה 100 מיליון דולר. "עדות לאמון של המשקיעים בחברה"
יאיר מור | 
עמית ברקת ושגיא גידלי (צילום יחסי ציבור)
למרות המצב הלא מזהיר של הכלכלה העולמית והחזרה ההדרגתית לעבודה במשרדים, דווקא היום מצטרפת חברה ישראלית נוספת מתחום הסייבר והפתרונות לעבודה מהבית למועדון ההולך ומתרחב של חדי-קרן – כלומר חברות ששוויין המוערך חצה את רף מיליארד הדולר.
 
החברה הזו היא Perimeter 81, שהוקמה ב-2018 על ידי עמית ברקת, המשמש כמנכ"ל, וסגיא גידלי, המשמש כסמנכ"ל צמיחה. הבוקר הודיעה החברה כי הצליחה לגייס סכום של 100 מיליון דולר – הישג משמעותי בתקופה שבה משקיעים מזהירים כי ההשקעות נמצאות בירידה בשל המשבר המתהווה – לפי הערכת שווי של מיליארד דולר. זאת, פחות משנתיים לאחר סבב הגיוס הקודם שלה, בו קיבלה 40 מיליון דולר לפי הערכת שווי של 200 מיליון דולר.
את סיבוב הגיוס הזה הובילה הקרן האמריקאית B-Capital ואליה הצטרפו הקרן הישראלית ION Crossover Ventures והמשקיעים מהסבב הקודם – אנטרה קפיטל ואינסייט פרטנרס הישראליות ו-Toba Capital האמריקאית.
 
פרימטר 81 מספקת שירותי הגנה לרשתות ארגוניות, בדגש על פתרונות שמאפשרים לעובדים לגשת למחשבי העבודה מהבית תוך אבטחה מחמירה של המידע כדי למנוע דליפות. זאת על ידי יצירת רשתות וירטואליות (VPN) ושירותי פיירוול מתקדמים, שכולם מבוססי ענן.
לחברה, המעסיקה 250 עובדים בתל-אביב, ניו-יורק ולוס-אנג'לס, כ-2,400 לקוחות בגדלים שונים. היא עדיין לא רווחית אך צופה השנה הכנסות בגובה של עשרות מיליוני דולרים. הגיוס החדש ישמש למימון פיתוח המוצרים שלה, ויצטרף ל-64.5 מיליון דולר שגייסה בסבבים הקודמים.
 
"הגיוס המוצלח הוא עדות לאמון של המשקיעים בחברה, על רקע הצמיחה העקבית שלה, הערך שהפתרון שלנו מביא לאלפי לקוחות ברחבי העולם, והודות לצוות חזק ושאפתני כל כך", אמר ברקת. "עם המשך והתרחבות המגמה של עבודה מרחוק, לצד המעבר המואץ לענן ופריסת סיבים אופטיים ורשתות 5G, העשור הקרוב יתאפיין במעבר מהרשת התאגידית המסורתית אל פתרונות אבטחה חדשניים על גבי האינטרנט – וזו בדיוק המשימה שאנחנו כבר ממלאים, ונמשיך למלא".
גידלי הוסיף כי "המתכון הסודי של פרימטר 81 הוא שילוב של טכנולוגיה מתקדמת וחוויית משתמש אינטואיטיבית ונגישה, כזו המשפרת את האפקטיביות וחוסכת במשאבי ניהול. אנו מחויבים להמשיך ולעזור לחברות להגן על כל המשאבים הארגוניים, העובדים והמשתמשים שלהן במהירות, בפשטות וביעילות, ובכוונתנו למנף את ההון שגייסנו להמשך פיתוח הפלטפורמה וליצירת פתרונות נוספים לאתגרים הגדולים איתם מתמודדים ארגונים בכל רחבי העולם, בכל הסקטורים, החל מעסקים קטנים ועד לתאגידי ענק".
ראשמי גופינאת, שותף כללי בקרן B-Capital, מסר כי "ככל שכוח העבודה המודרני אימץ עבודה מרחוק בשנים האחרונות, החששות של חברות רבות מסכנות הסייבר התגברו והפכו לאיום משמעותי. הביצועים המשמעותיים של פרימטר 81, שאינם מוטלים בספק, והפתרון הכולל שהיא מספקת, מאפשרים לכ-2,400 עסקים – לרבות חברות פורצ׳ן 500 וכמה מהארגונים המובילים בתחומי הטכנולוגיה, הפיננסים, הבריאות, הקמעונאות והבידור, וכן עסקים קטנים ובינוניים בצמיחה – לאבטח את הרשתות שלהם. אנחנו מאמינים כי פרימטר 81 מציעה את פלטפורמת ה-ZTNA ו-SSE הטובה ביותר מסוגה, ואנחנו מצפים להמשך שיתוף פעולה עם הצוות בשלב הצמיחה הבא של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה