השוק

דירוג קרנות הגמל וההשתלמות: זה מנהל הכסף הטוב בישראל

החודש היה חודש קשוח בשווקים ונכון לרגע זה יוני יהיה קשה במיוחד; אם ידענו שאפיק ההשקעה הפופולרי בישראל מפסיד לנו כסף דיינו, אבל לא שיערנו עד כמה הוא מפסיד ועד כמה הוא הולך לחטוף בהמשך; אז בכל זאת, זה מנהל הכסף הטוב בישראל בחודש מאי
ניצן כהן | 
קרנות ההשתלמות (צילום יחצ, בועז צרפתי, מתוך אתר אנליסט, סם יצחקוב, freepik)
חודש מאי היה חודש מדמם בשווקים הפיננסים. לא היה אפיק השקעה אחד שלא הפסיד כסף. אפיק ההשקעה הפופולרי בישראל הוא קרן ההשתלמות במסלול כללי. זה האפיק אליו מתנקזים אין סוף כספים שנהנים מהטבת מס ומהשתתפות המעסיק בהפקדה השוטפת. עד השנה, האפיק הזה היה רווחי בשיעורים מרשימים אבל הנה הגיעה שנת 2022 והאפיק הזה מדמם.
עד כמה מדמם? לא תאמינו שבחצי שנה הפסדתם אפילו 5% מכספכם וזה סכום לא מבוטל בטח למי שהתרגל בשנתיים האחרונות לקבל את הדו"ח ממנהל הכסף ולחלום חלומות גדולים.
 
אז מבלי לזרוע פחד כדאי שכולם יהיו מוכנים לזה שחודש מאי דימם כסף, אבל חודש יוני קשה עוד יותר ונראה, לפחות כרגע, שבמעלה הדרך לא צפוי לפגוש אותנו משנהו טוב במיוחד.
ובכל זאת, היה מיש שהפסיד והיה מי שהפסיד הרבה יותר. חברות הביטוח שחזרו במחצית השניה של השנה שעברה למשחק ניהול הכסף האיכותי מציגות כבר כמה חודשים ביצועים לא רעים. אם זו כלל ביטוח שמדורגת בראש הרשימה כבר כמה חודשים הרי שבחודש מאי הייתה זו מגדל שהפסידה הכי פחות כסף. אז זה היה מנהל הכסף הטוב בישראל בחודש מאי.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה