השוק

שיכון ובינוי נדל"ן: נזילה עם עודף נכסים ופוטנציאל

חברת דירוג האשראי מדרוג מעלה את אופק הדירוג של שיכון ובינוי נדל"ן ומעריכה שהחברה תשמור על שיעורי רווחיות יחסית גבוהים, על רקע שיפור בפרופיל העסקי והעליה בקצב מכירת הדירות בשנה האחרונה
ניצן כהן |  1
הנדל"ן בוער (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
חברת דירוג האשראי מדרוג מעלה את אופק הדירוג של שיכון ובינוי נדל"ן מ"יציב" ל"חיובי".. ניתוח שעשתה מדרוג לעסקיה של החברה מעלה, לשיטתה, תמונה מעניינת מאוד אודות התפתחות העסקים של החברה.
"תרחיש הבסיס" אומרים במדרוג "מניח, בין היתר, התאמת שווי הוגן של נדל"ן להשקעה בהיקף של כ-860 מיליון שקל, השקעה בנכסים מניבים ורכישת קרקעות בשנים 2022 ו-2023 בהיקף מצטבר של כ-1.1 מיליארד שקל (בהתאם להערכות שנתקבלו מהחברה), השקעות בפרויקטי ייזום חדשים בהתאם לתכנית העבודה של החברה (תחת תרחישי רגישות של מידרוג למועדי ביצוע ומכירות ולרווח הצפוי מפרויקטים עתידיים) וגידול בהיקף ההכנסות מנכסים מניבים. בהתאם לתחזית החברה אשר נמסרה למידרוג, לא צפויות חלוקות דיבידנד משמעותיות בשנות התחזית 2022-2023.
 
"שינוי אופק הדירוג מיציב לחיובי הינו על רקע צפי לשיפור בשיעורי הרווחיות הגולמית של פעילות ייזום הנדל"ן למגורים, תוך הערכת מידרוג לשמירה על שיעורי רווחיות יחסית גבוהים, וכן על רקע שיפור בפרופיל העסקי של החברה לאור עליה בקצב מכירת הדירות בשנה האחרונה, המשך הגיוון בפרויקטים הן מבחינה גאוגרפית והן מבחינת קהל היעד ויציבות ההנהלה של החברה לאורך זמן".
מידרוג מעריכה עוד "כי יחול גידול בהיקף ה-NOI מנכסים מניבים לאור התייצבות נכסים קיימים וגידול מתון בצבר הנכסים, וכן מעריכה כי החברה תשמור על יציבות תזרימית מפרויקטים, וכן תשמור על היקף מספק של יתרות נזילות ו\או מסגרות אשראי פנויות (שאינן לפרויקטים) ביחס לחוב הלא-מובטח לזמן ארוך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קרקעות להשקעה בקליימקס נדל"ן
    מנשה 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים , חברה אמינה ביותר מציע לכל מי שמחפש השקעה בתחום הנדל"ן ללכת רק אליהם קליימקס נדל"ן 03-3814532 או כנסו לאתר לקרוא את זה https://climaxgrp.co.il/%d7%a7%d7%a8%d7%a7%d7%a2-%d7%9c%d7%94%d7%a9%d7%a7%d7%a2%d7%94/
    סגור