השוק

ההסתדרות הלאומית למנכ״ל בית אקשטיין: היכנס למו״מ עם העובדים

עובדי בית אקשטיין התאגדו. מנכ״ל הרשת קיבל הודעה מההסתדרות הלאומית כי היא מעתה הארגון היציג של העובדים וכי על הרשת להיכנס למו״מ להסכם קיבוצי עמם. בית אקשטיין מעסיק כ-1,500 עובדים והוא הארגון הגדול בארץ במתן שירותים לאנשים עם מוגבלות
מערכת ice | 
בית אקשטיין הסתדרות לאומית (צילום הסתדרות לאומית)
ההסתדרות הלאומית הודיעה למנכ״ל בית אקשטיין, מר יגאל נחתומי, כי החל מהבוקר (ה') היא הארגון היציג של העובדים וכי על הרשת להיכנס למו״מ להסכם קיבוצי לטובת שיפור רווחתם ותנאי העסקת העובדים. ברשת בית אקשטיין מועסקים כ-1,500 עובדים, שכאמור בחרו להתאגד ולהקים ועד עובדים בהסתדרות הלאומית.
 
איתמר שרוני, המשנה למנכ״ל בהסתדרות הלאומית: ״התאגדות עובדות ועובדי בית אקשטיין מצטרפת לגל ההתאגדויות המוצלחות בהסתדרות הלאומית בשנה האחרונה. העובדות והעובדים המסורים יקבלו מההסתדרות הלאומית שירות מקצועי ומוביל בעולם יחסי עבודה ויצטרפו לארגון עובדים שעובד עבורם״.
מוועד העובדים נמסר: אנו מודים לציבור העובדים על התמיכה הגדולה שלה זכינו בהתאגדות בהסתדרות הלאומית. ביחד עם ההסתדרות הלאומית והנהלת בית אקשטיין נגיע להישגים גדולים ונמשיך בעבודת הקודש שלנו.
 
בית אקשטיין מקבוצת דנאל הינו הארגון הגדול והמוביל בארץ בתחום מתן שירותים לאנשים עם מוגבלות. הארגון מספק שירותים לילדים, בני נוער ובוגרים בעשרות מסגרות בפריסה ארצית רחבה ממגוון אוכלוסיות: אנשים עם לקויות למידה, אנשים עם לקויות הסתגלות, אנשים עם קשיים רגשיים, אנשים על הרצף האוטיסטי ואנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה