השוק

החברה שתשקיע מיליוני דולרים ב-10 סטארטאפים ישראלים

חברת הייעוץ אופטימייזר הכריזה על השקת פעילות השקעות בחברות צעירות, כאשר הטווח הכספי של כל השקעה ינוע מ-50 אלף דולר עד 300 אלף דולר 
מערכת ice | 
תומר גל (צילום אולגה סאבינה, vecteezy, pixabay)
חברת הייעוץ אופטימייזר (OpTeamizer) הכריזה על השקת פעילות השקעות בחברות צעירות בשלבי סיד ופרה-סיד שנכנסות לעולם הבינה המלאכותית ומתכוונות לפתח אפליקציות AI.
החברה הודיעה כי בכוונתה להשקיע בשנה הקרובה מיליוני דולרים בכ-10 חברות סטארט-אפ ישראליות בראשית דרכן ולתרום ידע מקצועי להצלחת אפליקציות ה-AI שלהן בשוק העולמי. הטווח הכספי של כל השקעה ינוע מ-50 אלף דולר עד 300 אלף דולר ואף למעלה מכך.
בכוונת אופטימייזר להשקיע בחברות AI צעירות בראשית דרכן ולתרום להצלחתן באמצעות הכוונה מקצועית מהיום הראשון להיווסדן. תומר גל מתעתד להצטרף למועצת המנהלים של כל סטארט-אפ מושקע ולתרום את הידע של החברה לייעול מלוא מחזור החיים של פיתוח האפליקציה לרבות: הגדרת דרישות, ארכיטקטורה, תשתיות (CI/CD), שימוש בספריות, בניית מודלים של AI, ציות לרגולציה ועוד. כן תסייע אופטימייזר ליזמים באמצעות רשת הקשרים הענפה שלה עם חברות גלובליות וארגונים ישראליים גדולים.
תומר גל, מייסד ומנכ"ל OpTeamizer: "יזמים בתחום ה-AI זקוקים לא רק למימון ראשוני אלא להכוונה מקצועית שתגדיל דרמטית את סיכויי ההצלחה שלהם בתחום מורכב, רב סיכונים  ואתגרים שמכשיל בשנים האחרונות סטארט-אפים רבים. אנו נשקיע כסף 'חכם', מגובה בעוצמה הטכנולוגית שלנו כדי לנתב סטארט-אפים לנתיב הטכנולוגי והעסקי המדויק והמבטיח ביותר, להאיץ ולהשביח את פיתוח האפליקציה ולהבטיח שהיא עונה לדרישות מוכחות של השוק. כן נבטיח מראשית הדרך ציות לרגולציה הכבדה שמאפיינת שווקים כמו רכב אוטונומי, רפואה דיגיטלית ועוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה