השוק

חברת R.me רכשה מולטי פמילי ביוסטון בכ-30 מיליון דולר

חברת R.me מנהלת השקעות בנדל"ן בארה"ב עבור אנשי קבע ופורשי צה"ל; העסקה כוללת רכישת מתחם בן 196 דירות בהשקעת הון עצמי של 10 מיליון דולר וקבלת מימון בנקאי מקומי
ניצן כהן | 
אריה שחורי (צילום גבריאל פינטו)
חברת הנדל״ן R.me  רכשה מולטי פמילי (מקבצי דיור) Green Tree  ביוסטון טקסס בכ-30 מיליון דולר. העסקה כוללת 196 דירות, כאשר 10 מיליון דולר הושקעו על ידי R.me והיתרה על ידי גוף מימון בארה״ב. 
פרויקט Green Tree מצטרף ל-5 עסקאות אשר נחתמו בשנתיים האחרונות במדינות אוהיו, קאנטאקי, וטקסס בשווי של כ-50 מיליון דולר. העסקה המדוברת מביאה את ארמי ושותפיה לבעלות על 11 מולטי פמילי הכוללים 868 יחידות דיור.
 
המתחם המדובר נרכש כאשר הוא בתפוסה של 90% ונכנס לתקופת השבחה של כשנה. הדירות בגודל של 2-3 חדרים יעברו שיפוץ מסיבי, השטחים המשותפים יעברו שיפוץ וריענון, תבנה בריכת שחיה ודמי השכירות יתעדכנו בהתאם למחירי השוק.
לארמי שותפים עסקיים אשר אחראים על ניהול, שיפוץ והשבחת הנכס, הם יושבים בארה"ב כשחלקם יוצאי צבא ביחידות קרביות.
יוסטון היא עיר בעלת אפשרויות תעסוקה רבות, מציגה גידול באוכלוסייה ונהנית מצמיחה מתמדת ומביקוש יציב. ב R.Me בחרו להתמקד בהשקעות במתחמי מולטי פמילי כיון שהם מבינים שאנשים תמיד יצטרכו מקום לגור בו ("מוצר צריכה בסיסי"), ומבוקשים מאד בשוק השכירות בארה"ב. וגם בעתות משבר, כמו בתקופת הקורונה, אנשים העדיפו לשכור נכס במחיר יחסית נמוך מאשר להוציא את הכסף שלהם על דירות יוקרה. גם בעת בה אנשים רבים אבדו את עבודתם, מתחמי הדיור שלהם שמרו על תפוסה כמעט מלאה.
מרים ואריה שחורי בעלי החברה מסרו: ״כל עסקת רכישה היא עוד ציון דרך עבורנו. החברה הוקמה רק לפני כמה שנים וכיום אנו כבר מנהלים מאות נכסים לאלפי משקיעים. מנגנון הבדיקה המחמיר שלנו טרם ביצוע העסקה מוכיח את עצמו פעם אחר פעם ועל כן התשואות הגבוהות שאנו  מספקים ללקוחותינו״.  
 חברת R.Me  הוקמה לפני כ-4.5 שנים על ידי מרים ואריה שחורי תוך מטרה להעניק רשת ביטחון כלכלית לאנשי קבע, פורשי כוחות הביטחון ולקוחות פרטיים באמצעות השקעות בנדל״ן בארה״ב. החברה מנהלת מאות נכסים ובעלי החברה מושקעים בכל פרויקט גם מכיסם הפרטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה