השוק

בוליגו מוכרת מקבצי דיור בארה"ב בתשואה שנתית של כ-40%

המכירה היא של שני מקבצי דיור בדרום קרוליינה; שני מקבצי הדיור אוחזים ב-318 יחידות דיור; איתי גורן: "המכירה מראה שאנחנו יודעים לאתר הזדמנויות יותאות דופן"; דמי ההצלחה שתגבה בוליגו מסתכמים ב-3.3 מיליון דולר
ניצן כהן |  2
איתי גורן, מנכ"ל בוליגו קפיטל (צילום אושרית חכמון, freepik)
בוליגו מוכרת שני מקבצי דיור בארה"ב לאחר שאלה הניבו תשואה שנתית של 40%. שני מקבצי דיור מחזיקים 318 יחידות דיור והם ממוקמים בדרום קרוליינה. המכירה תניב לבוליגו דמי הצלחה של 3.3 מיליון דולר
המשקיעים של בוליגו קיבלו תשואה מעניינת של של 38% ו-42%, ומכפיל הון של 4.1 ו-2.4.
מנכ"ל ומייסד בוליגו, איתי גורן :"המימוש המוצלח והתשואה המרשימה למשקיעים מעידה על היכולת של בוליגו לאתר הזדמנויות השקעה יוצאות דופן. שוק הנדל"ן בארה"ב ממשיך לשמור על רמות ביקוש גבוהות לנכסים איכותיים".
 
הנכס הראשון נרכש על ידי בוליגו כנכס יחיד מניב כשבוליגו הקימה על הקרקע של הנכס מקבץ דיור נוסף. שני המקבצים נרכשו על ידי רוכש יחיד. 
מקבץ הדיור הראשון, Crescent Park Commons מכיל 240 יחידות דיור, והוא נרכש על ידי בוליגו כנכס מניב בשנת 2017, תמורת כ-25 מיליון דולר. ההון העצמי שהושקע על-ידי השותפים המוגבלים (LPs) עמד על כ-6.8 מיליון דולר. תזרים המזומנים החופשי שנבע מעסקת המכירה הסתכם בכ-28 מיליון דולר, לרבות חלוקות שוטפות בתקופת ההשקעה, המשקפים תשואה שנתית (IRR) של כ-38% ומכפיל הון בשיעור של כ-4.1, לאחר ניכוי דמי הצלחה ולפני מס.
בשנת 2019 העלתה בדיקה של בוליגו כי הקרקע בסמוך לכניסה לפרויקט אינה מנוצלת טוב, ובאמצעות שינוי התב"ע והגשת תכניות בנייה חדשות, הצליחה לבנות שלושה בניינים נוספים במסגרת Phase II של הפרויקט, עם 78 יחידות דיור, בהשקעת הון עצמי של כ-4.6 מיליון דולר בלבד. תזרים המזומנים החופשי שנבע מעסקת המכירה עמד על כ-11 מיליון דולר, לרבות חלוקות שוטפות בתקופת ההשקעה, המשקפים תשואה שנתית (IRR) חלומית של כ-42% למשקיעים.
מנכ"ל ומייסד בוליגו קפיטל, איתי גורן: "המימוש המוצלח והתשואה המרשימה למשקיעים מעידים על היכולת של בוליגו לאתר הזדמנויות השקעה יוצאות דופן ולייצר ערך למשקיעים. העלאת הריבית בארה"ב יוצרת נהירה לשוק השכירות, ומקבצי הדיור הם הפתרון. שוק הנדל"ן בארה"ב ממשיך לשמור על רמות ביקוש גבוהות לנכסים איכותיים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בולינגו
    מוזי 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד גנב שנופל מחר ואוכל את כספי הציבור.
    סגור
  • חברה אש עם עסקאות טובות רוחיים ורזומה מוכחים (ל"ת)
    י.ג. 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור