השוק

משרד הכלכלה אישר מענק לטופ גאם להקמת מפעל נוסף

טופ גאם היא אחת החברות המעניינות בבורסה; החברה מייצרת סוכריות גומי אבל מעבר לזה היא מייצרת תוספי תזונה שמוגשות באמצעות סוכריות גומי מה שהופך את הדברים לידידותיים יותר (הרבה יותר) לפלח השוק המשמעותי - הילדים
ניצן כהן |  1
טופ גאם (צילום טופ גאם)
הרשות להשקעות במשרד הכלכלה והתעשייה אישרה תכנית השקעה של למעלה מ-94 מיליון שקל להקמת מפעל נוסף בשדרות של חברת טופ גאם. היקף המענק שתקבל החברה עומד על כ-19 מיליון שקל. המפעל החדש צפוי לקלוט 53 עובדים חדשים.
שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי: ״הקמת המפעל החדשני בשדרות היא בשורה חשובה לאזור כולו ולתעשייה הישראלית. משרד הכלכלה והתעשייה מחויב לתמוך בתעשייה כחול לבן, באמצעות מענקי הרשות להשקעות ובכל דרך שתגדיל את הפריון, תקדם חדשנות ותייצר משרות חדשות״.
 
טופ כאם היא אחת החברות המעניינות בבורסה. היא אוחזת בשני תחומי פעילות עיקריים: ייצור סוכריות גומי (בעיקר לשוק המקומי) וייצור תוספי תזונה, המיוצרים כסוכריות גומי ומיוצאים לשווקים הבינלאומיים. בתחום זה, החברה מפתחת ורוקחת לחברות בינלאומיות מובילות, פורמולות ייחודיות ומוצרים חדשים. בין היתר, החברה מציעה תוספי תזונה גם ללא תוספת סוכר, תחת השם "Gummiceuticals", מרכיבים מהצומח, ללא סוכרים אלכוהוליים וסוכרים מלאכותיים.
המפעל החדש בשדרות, יוקם על שטח של כ-11 אלף מ"ר, בפארק התעשיות "ספירים" והוא צפוי להתחיל לפעול במחצית השנייה של שנת 2023 ולהגדיל בכפי 3 את כושר הייצור של החברה, ובכך לתת מענה לתחזיות הביקושים הצפויים בשנים הקרובות ובפיתוח של מוצרים חדשים. המפעל החדש יעמוד ברגולציות מחמירות של תחום הפארמה וה-TGA, ויהיה בין המפעלים החלוצים בעולם בתחומים אלו. 
מנהל הרשות להשקעות שלמה אטיאס: ״הרשות להשקעות ממשיכה לתמוך ולחזק את התעשייה הישראלית. אישור תוכנית ההשקעה של מפעל טופ-גם בשדרות הוא ביטוי נוסף למאמצים שלנו להגדלת הפריון בתעשייה, חיזוק הפריפריה והאצת הצמיחה במשק. תעשיית הפוד טק נמצאת בצמיחה והתוכנית שאישרנו השבוע תיתן דחיפה נוספת בתחום החשוב הזה. טופ גם היא הוכחה נוספת שהחדשנות הישראלית לא נגמרת בהייטק ובסייבר וניתן למצוא אותה גם בפסי היצור וגם מחוץ לגבולות העיר תל אביב".
חי חיון, מייסד ונשיא טופ גאם: "המפעל שיוקם יכיל בתוכו 2 חטיבות ייצור. האחת תהיה תחת רגולציית פארמה ותעמוד ברגולציה המחמירה של CGMP . המפעל יהיה מצויד בציוד ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר מסוגן. החטיבה השנייה תהיה מתקן שעומד בבקרת איכות מהמחמירות ביותר בעולם תוספי התזונה TGA, אשר תיתן מענה לפיתוחים החדשניים של החברה ותאפשר לה לתת הצעת ערך מהותית, מבודלת ומשמעותית ללקוחותיה האסטרטגיים. אנו גאים להקים את המפעל הנוסף בשדרות ולתמוך בתושבי הדרום כפי שנהגנו ונוהגים שנים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    99% מצרכני תוספי התזונה לא זקוקים לזה
    שגית 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעט מאד אנשים באמת זקוקים לתוספי תזונה, וגם אז - במינון והרכב ספציפי. לא בתוך סוכריות. לרוב חולים ומבוגרים.
    סגור