השוק

נאייקס חושפת: צמיחה דו-ספרתית בהכנסות

נאייקס מסכמת את הרבעון השני של 2022 עם צמיחה של כ-33% בהכנסות לכ-41 מיליון דולר. ההכנסות החוזרת מדמי שימוש חודשיים ועמלות סליקה גדלו בכ-47%
מערכת ice | 
הנהלת נאייקס (צילום ניר סלקמן)
חברת נאייקס, המפעילה פלטפורמת מסחר ותשלומים עולמית המסייעת לקמעונאים להגדיל את עסקיהם, הודיעה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2022. על פי הדיווח, סך הכל ההכנסות של החברה ברבעון השני היו כ-41 מיליון דולר, גידול של כ-33% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. לתנודות בשערי מטבע החוץ הייתה השפעה קלה על ההכנסות.
 
בהכנסות החוזרות מדמי שימוש חודשיים ועמלות סליקה הציגה הקבוצה צמיחה משמעותית של יותר מ-47% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מספר נקודות המכירה המחוברות והמנוהלות גדל בכ-42 אלף יחידות במהלך הרבעון השני, והגיע לסך של כ-595 אלף יחידות בסוף הרבעון, גידול של 38% ביחס למספר נקודות המכירה המחוברות  והמנוהלת ברבעון המקביל אשתקד.
 
יאיר נחמד, מנכ"ל נאייקס אמר: "אנו ממשיכים להציג ביצועים פיננסיים ותפעוליים חזקים ברבעון השני, בהובלת  המשך צמיחה דו-ספרתית בהכנסות, תוך אימוץ מהיר של הפתרונות המובילים והמקיפים שמספקת החברה ושביעות רצון גבוהה מצד לקוחותינו. סיפקנו רבעון נוסף של ביצועי הכנסות טובים הנובעים מהכנסות חוזרות והכנסות מחומרה גבוהות יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה