השוק

היוניקורן הישראלי מגייס 15-20 מיליון דולר משני בנקים מהגדולים

ביג פנדה מגדילה את סבב הגיוס האחרון עם השקעות משניים מהבנקים הגדולים בעולם: UBS Next ו-Wells Fargo Strategic Capital השקיעו ביוניקורן הישראלי שפיתח פלטפורמה לפתרונות אוטומציה לתהליכי IT, זאת לאחר שבינואר גייסה החברה 190 מיליון דולר
מערכת ice | 
אסף רזניק ואליק איזנברג ביג פנדה
ביג פנדה (BigPanda), היוניקורן הישראלי שפיתח פלטפורמה לפתרונות אוטומציה לתהליכי IT, הודיע היום על הרחבת סבב הגיוס עליו הכריז בינואר, עם השקעות חדשות של לקוחות קיימים, הבנקים UBS ו-Wells Fargo. ההשקעות בביג פנדה בוצעו דרך UBS Next, חטיבת המיזמים והחדשנות של הבנק השוויצי UBS, ו-Wells Fargo Strategic Capital. בינואר האחרון גייסה החברה 190 מיליון דולר והגיעה לשווי של 1.2 מיליארד דולר. 
מנכ״ל ומייסד שותף של ביג פנדה, אסף רזניק מסר: "כל לקוח של ביג פנדה הוא משקיע בעסק שלנו, וכל משקיע עוזר לנו לשרת יותר לקוחות. אנו אסירי תודה ל-UBS ול- Wells Fargo על האמון. ההשקעות שלהם עוזרות לנו להאיץ את הקצב שבו אנחנו מביאים את פלטפורמת ה-AIOps שלנו לשוק ועוזרים לארגונים המורכבים ביותר בעולם לבצע דיגיטציה ואוטומציה של הפעילות שלהם".
 
ביג פנדה, שהוקמה ב-2011 על ידי אסף רזניק (מנכ״ל) ואליק איזנברג (CTO), מסייעת לארגונים גדולים לצמצם שיבושים בשירותי ה-IT באמצעות מערכת לניהול תקלות שמאפשרת לארגונים לזהות בעיות אפשריות בסביבת אמת, לטפל בהן ולהפוך רעשי IT לתובנות רלוונטיות לפעולה. פלטפורמת ה-AIOps שפיתחה החברה משתמשת בבינה מלאכותית ובלמידת מכונה כדי לסייע לחברות גדולות בכל העולם.
מייק דרגן, מנהל דיגיטל ומידע בקבוצת UBS, אמר כי "באמצעות הגברת השקיפות ומינוף טכנולוגיה חדשנית לאוטומציה של מערכת ניהול התקלות, חברות - כולל UBS - יכולות לצמצם את זמן ההשבתה שלהן ולהתמקד בפיתוח מוצרים ושירותים חדשים עבור לקוחות. דרך UBS Next, אנו נרגשים לבנות את מערכת היחסים שלנו עם ביג פנדה, לקדם שיבוש דיגיטלי וחדשנות, ולספק חווית לקוח מותאמת אישית, רלוונטית, חלקה ובזמן״.
ראש התשתית הטכנולוגית של וולס פארגו, מייק בריידי, הוסיף כי "פעולות IT מודרניות הופכות מורכבות יותר ויותר ככל שארגונים עוברים מתשתית מקומית מדור ישן לסביבות מרובות עננים, מה שמצריך כלים רבים לפיקוח שמייצרים התראות משלהם. וולס פארגו משתמש בפלטפורמת AIOps של ביג פנדה כדי לתעדף התראות ולפשט תהליך יקר. אנו מחכים לראות כיצד ביג פנדה תשכלל את יכולות ה-AIOps שלה, וולס פארגו נרגשת לתמוך בשלב הבא בפיתוח שלה עם ההשקעה הזו״. 
ההשקעה האחרונה תאפשר לביג פנדה להמשיך ולקדם את יכולות ה-AIOps שלה, להרחיב את צוותי המחקר והפיתוח, המוצר ולמידת המכונה שלה הממוקמים בישראל ולהתקדם עם רכישות אסטרטגיות. ביג פנדה כבר מגדילה את פעילויות היציאה לשוק, ולשם כך הוקמו לאחרונה צוותי מכירות, שיווק ושותפויות, יחד עם נוכחות גוברת ב-EMEA.
לביג פנדה יש מאות לקוחות, רובן ככולם חברות גלובליות גדולות מאוד, כמו אינטל, סיסקו, יונייטד איירליינס, אקספידיה ועוד. בינואר האחרון הכריזה החברה על גיוס בשני סבבים של 190 מיליון דולר בהובלת אינסייט פרטנרס ו-Advent International. אליהן הצטרפו המשקיעים הקיימים בחברה ביניהם Sequoia Battery, Mayfield, Greenfield, Pelion ו-Glynn Capital. עד כה גייסה החברה 310 מיליון דולר לפי שווי מוערך של 1.2 מיליארד דולרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה