השוק

הסטארטאפ הישראלי גייס 20 מיליון דולר בהובלת אינסייט

Agora, שפיתחה מערכת המיועדת לניהול השקעות נדל"ן, השלימה גיוס הון בסך 20 מיליון דולר בסבב מסדרה A. הסבב הובל על ידי קרן Insight Partners ובהשתתפות קרן Aleph. שוק ניהול השקעות הנדל"ן מגלגל סכומי עתק בעולם
מערכת ice | 
ראשי הסטארטאפ Agora (צילום ירין טרנוס)
סטארטאפ הפינטק Agora, המפתח פלטפורמה לניהול השקעות בנדל"ן, השלים גיוס הון בסך 20 מיליון דולר בסבב מסדרה A. הסבב הובל על ידי קרן Insight Partners ובהשתתפות קרן Aleph, שהובילה את סבב הגיוס הקודם של החברה. הגיוס החדש מביא את סך ההשקעות בחברה מאז הקמתה ל-29 מיליון דולר.
Agora פיתחה מערכת המיועדת לניהול השקעות נדל"ן, שוק שמגלגל סכומי עתק בעולם. אולם מתנהל עדין ברובו הגדול בשיטות מיושנות של מסמכי אקסל, עבודה בלתי יעילה במיילים אקראיים ותוכנות מיושנות שלא עונות על הצרכים של יזמי הנדל״ן. כתוצאה מכך חברות המנהלות עסקאות נדל״ן, בין אם מדובר בבתי השקעות, יזמים או קרנות, אינן יעילות ומבזבזות זמן רב על עבודות ידניות. גם משקיעים פרטיים ומוסדיים חסרי יכולת לעקוב ולנהל את השקעותיהם בדרך אופטימלית.
המערכת שפיתחה Agora מרכזת את הנתונים והמידע הפיננסי של ההשקעות, מאפשרת אוטומציה לתהליכים ידניים, מבצעת חישובי עמלות, תשואה, מיסוי ומרכיבים נוספים ומנגישה את כל הנתונים הן לחברות והן למשקיעים באופן שקוף, נאמן למציאות וללא סיכון לאבטחת המידע ולשלמות שלו. בעזרתה יכולים העוסקים בענף להתמקד בעשיה האמיתית שלהם במקום הסדרת העניינים המנהליים ולקבל החלטות על בסיס מידע מדויק בזמן אמת. המערכת ניתנת להתאמה אישית לצרכי כל חברה ומשקיע, ומאפשרת במקרה הצורך שיתוף מידע בקלות עם אנשים נוספים.
 
פורטל החברה כולל מוצרים פיננסיים משלימים למערכת הקיימת ובהם: יכולות עיבוד והעברת כספים במגוון רחב של מודלי השקעה בין יזמים למשקיעים בלחיצת כפתור, המרות מט״ח, כלי לניהול גיוס הכספים, שמשנה את הדרך שבה חברות מציעות הזדמנויות השקעה חדשות למשקיעים שלהן ומערכת למילוי ועמידה בדרישות המס ובדרישות רגולטוריות ברחבי העולם.
הסטארטאפ הוקם בשנת 2019 על ידי בר מור, המשמש מנכ"ל, ליאור דולינסקי, מנהל מוצר ונועם קאהן, מנהל פיתוח, אשר הכירו בשירותם הצבאי כמפקדים ב-8200. בר מור הוא בנו של יזם הנדל"ן חנן מור, מייסד החברה הציבורית שבונה אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ. הוא החליט לשלב את ההיכרות העמוקה מילדות עם ענף הנדל"ן יחד עם ההייטק, ולפתור בעיה אמיתית שזיהה כבר בשלבים מוקדמים של חייו. אגורה מעסיקה 54 עובדים, רובם במרכז פיתוח בתל אביב והשאר במשרד בניו יורק.
אגורה רשמה בשנים האחרונות צמיחה משמעותית בצפון אמריקה, עם סכום כולל של 40 מיליארד דולר בנכסים מנוהלים תחת הפלטפורמה, ויותר מ- 14,000 משקיעים שמשתמשים בפורטל המשקיעים באופן יומיומי. בין הלקוחות עימם עובדת Agora בשיתוף פעולה: אלקטרה נדל"ן, אלטשולר שחם, מגדל שוקי הון, גאיה נדל״ן, קרן גלפנד וחברות נוספות רבות בארה״ב. כספי הגיוס ישמשו להמשך פיתוח המערכת, גיוס מפתחים בישראל, הרחבת סל המוצרים והרחבת הפעילות בארה"ב.
לדברי בר מור, מנכ"ל Agora: "כשחברות נדל"ן גדלות מגייסות הון וסוגרות עסקאות, הן צריכות לנהל במקביל מספר רב יותר של נכסים ולדאוג לעדכן ולהתנהל מול המשקיעים ברמה הפיננסית והבין אישית. אנחנו משתמשים באוטומציה כדי לעזור לחברות נדל"ן לתפקד בצורה מקצועית טובה יותר תוך בניית אמון עם המשקיעים שלהן. אנחנו נותנים לחברות את היכולת להתרחב מהר יותר ולחסוך זמן וכסף רב בהוצאות על אופרציה ,להעביר כספים למשקיעים ומהם לחברה בלחיצת כפתור, ולבצע פעולות מס בצורה יעילה ובזמן. סבב הגיוס הנוכחי יסייע לנו להרחיב את השירותים שלנו, להאיץ את הצמיחה שלנו ולהגיע לשווקים נוספים."
לדברי ג'ון רוזנבאום, שותף בקרן אינסייט: "נדל"ן הוא קטגורית הנכסים הגדולה בעולם, אך שוק זה עדיין מסתמך על תוכנות מדור קודם. Agora היא פלטפורמת ה-SaaS הראשונה מהדור הבא שכוללת את כל היכולות שעונות על הצרכים הייחודיים של המשקיעי הנדל"ן. הצוות יוצא הדופן והחזון השאפתני של Agora הפכו אותה ליעד להשקעה עבורנו. אנחנו מצפים לעבוד עם החברה וללוות איתם את תהליך ההתרחבות והצמיחה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה