השוק

נאוויטס התחילה להפיק נפט מבאר שלישית בקסקין-צפון

נאוויטס של גדעון תדמור החלה בהפקה מלאה מפרוייקט קסקין-צפון שנחשב לאחד המאגרים החשובים במפרץ מקסיקו; המניה בעליות של כמעט 7% מתחילת החודש
ניצן כהן |  1
גדעון תדמור (צילום יחצ)
נאוויטס של גדעון תדמור החלה בהפקה מסחרית של פרויקט בקסקין-צפון. נאוויטס עולה בתגובה בכמעט 2% ומשלימה מהלך עליות של כמעט 7% מתחילת החודש. בקסקין היא מתגליות הנפט הגדולות שהוכרזו בשנים האחרונות במפרץ מקסיקו, עם היקף כולל של 474 מיליון חביות. שטח המאגר הוא 128 קמ"ר, כפול משטחה של תל אביב. נאוויטס פטרוליום מחזיקה ב-7.5% בפרויקט.
 
כלל ההכנסות הצפויות בפרויקט הם כ-11.3 מיליארד דולר וההפקה צפויה להימשך כ-18 שנה, עד שנת 2036. חלקה של נאוויטס פטרוליום ברזרבות המאגר המפותח בקסקין צפון הוא כ-16 מיליון חביות (2P) ותזרים המזומנים המהוון החזוי לנאוויטס כפי שדווח הינו כ-239 מיליון דולר.
פיתוח פרויקט בקסקין צפון בוצע תוך פחות מ-18 חודשים ממועד תחילת קידוח הפיתוח הראשון, תוך הקדמת לוח הזמנים הצפוי, כאשר העלות השולית הצפויה להפקת חבית נפט בפרויקט עומדת על כ-15 דולר בלבד. מפעילת פרויקט בקסקין היא חברת LLOG Exploration, מפיקה מובילה ובעלת ניסיון רב במפרץ מקסיקו, ארה"ב, והשותפים העיקריים בפרויקט הינם חברת הנפט Repsol וקרנות הפרייבט אקוויטי בלקסטון וריברסטון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    על תדמור אמר
    Yl 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שאוכל לבד מת לבד אפי המורה שלו תשובה יותר נדיב ב חלוקת דוידנד
    סגור