השוק

נאוויטס השלימה פיתוח הקידוח בניו מקסיקו, ההפקה תתחיל השנה

נאוויטס של גדעון תדמור השלימה בסוף השבוע את פיתוח הקידוח השלישי במאגר קסקין (מאגר נפט מוכח) שבניו מקסיקו; נאוויטס מעריכה שההפקה מהקידוח תתחיל עוד השנה
ניצן כהן | 
גדעון תדמור (צילום יחצ)
שותפות נאוויטס של גדעון תדמור השלימה את קידוח הפיתוח השלישי במאגר בקסקין צפון, במפרץ מקסיקו, ארה"ב. אוניית הקידוח West Neptune עזבה את אתר הקידוח לאחר שהשלימה ביצוע של לוגים חשמליים ואת שאר הבדיקות הנחוצות לפיתוח.
החדשות הטובות בכל הסיפור הזה הן כי בהתאם להערכות המפעילה LLOG ומניתוח ראשוני של הנתונים שנאספו בקידוח, עולה כי עובי שכבות המאגר נושאות הנפט תואם את ההערכות טרום הקידוח. כמו כן, המפעילה צופה כי עבודות ההשלמה להפקה של הקידוח צפויות להתחיל בתחילת הרבעון השלישי של שנת 2022.
 
המשמעות של הדברים היא שהבדיקות שעשתה המפעילה עומדות בתכנון המקורי מה שמגביר את הוודאות להתחלת ההפקה המסחרית בזמן, וכל עוד מחירי הנפט נמצאים ברמות הגבוהות וללא צפי (לפחות בטווחים הקצר והבינוני) לרדת משמעותית.
פרויקט בקסקין נחשב לאחד הפרויקטים המוצלחים יותר של נאוויטס במפרץ מקסיקו. הפרויקט הושלם תוך פרק זמן שנחשב להמיר מאוד והחל בהפקה מסחרית בשנת 2019, עם הפקה יומית של כ-39,000 חביות נפט, שהיא גבוהה משמעותית מהמתוכנן. 
נאוויטס פטרוליום פועלת בתחום הנפט בצפון אמריקה ומחזיקה בפורטפוליו נכסים שכולל גם מאגרים שכבר החלו בהפקה מסחרית של נפט, כשסך חלקה בתגליות קיימות עומד על כ-268 מיליון חביות. נאוויטס מחזיקה ב-49% מהזכויות בפרויקט שננדואה, וב-7.5% מהזכויות בפרויקט בקסקין במפרץ מקסיקו, ארה"ב, שהחל בהפקה מסחרית ב-2019 ומפיק באופן מוצלח ומעל המתוכנן.
במקביל, מחזיקה נאוויטס פעילות בזרוע ה-Onshore, הכוללת כ-5 שדות יבשתיים מפיקים בטקסס. לאחרונה הודיעה נאוויטס על כניסה לתחום האנרגיות המתחדשות, ובין היתר לתחום פרויקטי אנרגית רוח בים, יחד עם חברת אנלייט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה