השוק

בדרך להנפקה: זו החברה הישראלית שגייסה 62 מיליון דולר

חברת הסייבר הישראלית, דיפ אינסטינקט, גייסה 62 מיליון דולר וצופה גיוס ענק נוסף במטרה לצאת להנפקה בשנתיים הקרובות. כל הפרטים על גיוס הענק והשינויים שהחברה צופה לפני שהיא הופכת לציבורית
מערכת ice | 
מתקפת סייבר (צילום shutterstock)
החברה הישראלית "דיפ אינסטינקט", אשר פועלת בתחום הסייבר, גייסה לא פחות מ-62 מיליון דולר ואף צופה לגייס סכום נוסף שיגיע לסך של כ-80 מיליון דולר. כל זאת במטרה להנפיק את החברה בתוך 18-24 חודשים מעת זו. 
 
על פי המדווח באתר 'כלכליסט', את השקעת הענק הזו דיפ אינסטינקט מקבלת בעיקר מחברת ההשקעות BlackRock  ומקרן ג'ופיטר, כאשר זו הראשונה כבר השקיעה בחברת הסייבר הישראלית בעבר ולצד משקיעים נוספים, דוגמת קרן Tudor Unbound, Millennium, ואן וצ'יסקי, מייסדת 23andMe, הביאה את כלל הגיוסים של החברה ל-340 מיליון דולר.
גיוס הכספים הוא לא מהלך הגיוס היחיד שמתקיים כרגע בחברה. למרות שפיטרה עד כה עשרות עובדים בארץ ובארה"ב, בעקבות ההחלטה לצאת מתחום העסקים הקטנים והבינוניים, היא דווקא מגייסת כרגע עובדים חדשים  למרכז הפיתוח בתל-אביב ואנשי מכירות לפעילויות חדשות בארץ ובחו"ל.
 
לצד זאת, מייסד החברה והמנכ"ל גיא כספי ייקח על עצמו את תפקיד יו"ר החברה ומנהל המוצרים הראשי. את תפקידו בתור מנכ"ל ייקח יו"ר החברה הקודם, לן בס וזאת במטרה לסייע לחברה להפוך לחברה ציבורית, תודות להעסקתו הקודמת בחברות סייבר אמריקאיות ענקיות, דוגמת פאלו אלטו
חברת דיפ אינסטינקט מציעה טכנולוגיה שיכולה לזהות, למנוע ואף לנתח תקיפות סייבר ונקודות חולשה בארגון בזמן אמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה