השוק

נשיא איגוד לשכות המסחר: "העתיד של ישראל הוא המגזר העסקי"

נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין בכנס "בוחרים כלכלה" של האיגוד: "העתיד של ישראל הוא המגזר העסקי - המגזר הציבורי צריך לדעת שהוא משרת את המגזר העסקי ולא עושים לנו טובה"
מערכת ice | 
עו"ד אוריאל לין (צילום עינת לברון)
הבוקר (א') התקיים במלון דן פנורמה בתל אביב כנס "בוחרים כלכלה" של איגוד לשכות המסחר, בהשתתפות נציגי המפלגות. הכנס עסק במדיניות הכלכלית של המפלגות לקראת הבחירות הקרובות ונערך בהשתתפות נציגי המפלגות השונות.
נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין הודה לשרת הכלכלה אורנה ברביבאי על שפתחה את הכנס, ובהמשך אמר: "אני רוצה להציג 7 צעדים על מנת להזניק את הנשק. אני יכול למנות גם 100 צעדים ובחרתי להציע רק 7 צעדים שאני בטוח שמקובלים על כולם. שיהיה ברור לכולם - הצמיחה תגיע מהמגזר העסקי. העתיד של ישראל הוא המגזר העסקי. המגזר הציבורי צריך לדעת שהוא משרת את המגזר העסקי, הם לא עושים לנו טובה, את זה צריך להחדיר לתודעת המגזר העסקי. מערכת המיסים מכבידה ומסרבלת. מערכת המיסים היא מאיצת אינפלציה ויוקר המחייה. רשות התחרות מתעסקת בשקיקי תה במקום לעסוק בנושאים אמיתיים. כוחם של המונופולים. תפוקת נמלי הים שבשעריהם נכנס רוב מוחלט של היבוא לישראל".
 
"עודף הרגולציה זו מחלה ממאירה של המשק. חייבים להוריד את נטל הרגולציה מידית. זה לא אני אומר, זו החלטת ממשלה מ-2014 שהחליטה להוריד את נטל הרגולציה ב-25%, זה עדיין לא קרה. רשות רגולטורית גוזלת את הזכות של בעלי עסקים על הסחורה שלהם. עקב זאת שיש לנו כל הזמן חילופי שלטון. כנסת שלא מצליחה לייצר יציבות שלטונית. ניתן לתקן את השיטה הדמוקרטית. לא ניתן להסכים עם "המותרות" הללו. צעדים כלכליים ואחרים שמובלים על ידי הקואליציה לא מתקדמים בגלל האופוזיציה, צריך לשלב ידיים כדי להזניק את המשק קדימה", כך אמר לין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה