בחירות 2022

ברביבאי על בן גביר: "תלמדו על האנשים שאתם בוחרים"

שרת הכלכלה השתתפה בכנס הבחירות של המכון הישראלי לדמוקרטיה ובית יגאל אלון, והתייחסה בן השאר ליוקר המחיה, החברה הערבית ואיתמר בן גביר
מערכת ice |  3
שרת הכלכלה, האלופה (במיל') אורנה ברביבאי, ממפלגת "יש עתיד": "יוקר המחיה מטריד. תחשבו על מדינה שלאורך שלוש שנים הוקפאה ברמה שאין תכניות עבודה. הדבר הכי חשוב שאני זיהיתי במשרד הכלכלה זה שיש חסמים. תחשבו על זה שכל מוצר שמגיע לישראל - צריך להיבדק בשערי המדינה. לכן הורדנו חסמים וזה יוריד את המחירים בהכרח. ככל שמגבירים תחרות, יירד המחיר. הממשלה עשתה יותר משנעשה בשנים האחרונות".
ברביבאי על המציאות בחברה הערבית: "אנחנו צריכים לצמצם את הפערים במגזר הערבי. מי שחושב שאפשר להתעלם ממנו, הרי שכל ממשלה בעתיד צריכה לתת לו מענה. מנסור עבאס עמד למבחן במבצע 'עלות השחר'. מנהיג שכזה נכון לקיים עמו שיתוף פעולה".
 
ברביאי פנתה למכיניסטים וקראה להם ללמוד על הפוליטיקאים: "כשבא פוליטיקאי כמו בן גביר ויש לו אמירות ברזל, תשאלו את עצמכם מה הרקע שלו. האם מבחינה מוסרית מקובל שבן אדם שהואשם בתמיכה בעבירות טרור עם שמונה עבירות והגן על יגאל עמיר לגיטימי שהוא יכול לשבת בממשלת ישראל ולהתוות דרך? תלמדו על האנשים שאתם בוחרים בהם, מה הם עשו בעברם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תלמדו על הגברת הזאת קודם , אישה שמוכנה לתת את מדינתה
    427 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלא שם תמורה , תחשבו על מדינה שנתנה לאויב שלה 53 מיליארד בתקציב שלה,ממש להעביר תקציב כדי לתחזק אויבים, שהכי הזוי שעוד חובת שהם חברים שלך, שיש על מה לדבר. ומימנה את השתלטות השטחים של הבדואים בחוק החשמל.. תלמדו טוב!
    סגור
  • 2.
    איכס
    חחח 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למדנו שאת סמרטוט של הדיקטטור שלך לפיד לו קראת אלוקים לא פחות. טיפשה!
    סגור
  • 1.
    קצת עזרה בנוגע לבן גביר
    אלמוני 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בבחירות האחרונות שבהן בן גביר רץ לבד, מבלי להתחשב בהשלכות כלפי גוש הימין, כמובן, שוגרו לרבבות חרדים, הודעות בקולו של בן גביר, בהן הוא מציין ומתגאה בסיוע משפטי שהעניק למתפרעי הפלג הירושלמי האלים, נגד רשויות המשטרה והצבא. יש לציין בנוגע לזה, כי אותו פלג אלים, איננו מפגע רק ביחס למגזר הכללי, אלא בעיקר מפגע קשה למגזר החרדי דווקא. אז בנוגע ליושרה של בן גביר, אני סבור כי די בידיעה דלעיל, וכך גם בנוגע לציונות של בן גביר, ולהשקפתו הדתית.
    סגור