השוק

זה שיתוף הפעולה שצפוי לשנות את עולם אבטחת הרכב

פוינטר וחברת הסטראטפ אניגמטוס חתמו על שיתוף פעולה, במסגרתו יציגו פתרון משולב בתחום אבטחת הרכב
מערכת ice | 
הגנת רכב סייבר (צילום יחצ)
Pointer מקבוצת Powerfleet, חברת איתור והשבת כלי רכב וחברת הסטארטאפ ENIGMATOS העוסקת בתחום הגנת סייבר לתחום הרכב מודיעות הבוקר (ראשון) על הסכם שיתוף פעולה.
החברות יציגו בקרוב פתרון משולב ואחוד שיאפשר לחברות, גופים ממשלתיים, מנהלי ציי רכב, יבואני רכב, יצרנים נהגים פרטיים ועוד, לזהות בזמן אמת ניסיונות של האקרים לפגוע במערכות קריטיות ברכב בהתקפות סייבר. בכל מקרה של תקיפת סייבר, תתקבל התראה בזמן אמת למנהל הצי ואו לבעל הרכב, בגיבוי של מוקד יעודי המופעל על ידי פוינטר.
נטע למפרט, מנכ"ל ENIGMATOS מציין כי "תחום התחבורה הוא אחד מחמשת התחומים המועדים ביותר להתקפת סייבר" והמשיכה "שיתוף הפעולה עם פוינטר יאפשר ניטור התקפות בזמן אמת, ובכך יגן על תשתיות וחיי אדם".
אילן גולדשטיין מנכ"ל Pointer מקבוצת Powerfleet מציין כי: "החברה מתכוונת להתחיל בשיתוף הפעולה כבר בטווח המיידי על מנת לפרוץ עם פתרון ייחודי זה גם ללקוחות בשוק הבינלאומי אשר משוועים לפתרונות היקפיים בהגנה על רכב". 
 
בין החברות שהטמיעו עד עתה את הטכנולוגיה של ENIGMATOS נמצאות חברת התחבורה הציבורית דן, וחברת פיליפ מוריס. החברה גם שותפה במיזם שבו זכתה התעשייה האווירית במכרז להקמת מרכז סייבר לאומי לתחבורה חכמה בבאר שבע שיבחן עמידות של כלי רכב פרטיים ואוטונומיים בפני השתלטות מרחוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה