בחירות 2022

מרצ תחת מתקפת סייבר: האתר של המפלגה הושבת

מפלגת מרצ טענה כי חוותה מתקפת סייבר על האתר שלה שהושבת. במפלגה מעריכים כי מדובר בניסיון לפגוע במאמצי המפלגה לעבור את אחוז החסימה
מערכת ice |  1
זהבה גלאון (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
יום הבוחר לכנסת ה-25, החמישי בשלוש וחצי השנים האחרונות, סוף סוף הגיע אחרי חודשים רבים של ציפיות. כעת, הקרבות בין המפלגות עולים מדרגה והיום (שלישי) מפלגת מרצ טענה כי חוותה מתקפת סייבר על האתר שלה שהושבת.
במפלגה מעריכים שמדובר בניסיון לפגוע במאמצי המפלגה לעבור את אחוז החסימה. פי ההערכות, מרצ עדיין נמצאת באזור המסוכן שעלול להוביל את המפלגה אל מתחת לאחוז החסימה. יו"ר המפלגה זהבה גלאון ושאר בכירי מרצ מסתובבים בשטח ומנסים להמריץ מצביעים במעוזים המזוהים עמה.
כזכור, אירוע מביש ומבזה במיוחד התרחש היום בזמן שהמצביעים הגיעו לקלפיות בנתניה, כאשר אחד מפעילי מרצ לקח תפילין מעמדת חב"ד וחיכך אותם באיבר מינו לעיני עוברי האורח הנדהמים שהחלו לתקוף אותו מיד. במרצ טענו כי אותו אדם אינו קשור למפלגה שלהם. לאחר מכן המשטרה עיכבה לחקירה את הפעיל בחשד לפגיעה ברגשות דת, לאחר שלפי הודעת המשטרה "ביצע שימוש לא ראוי בתפילין". 
 
בתגובה לביזוי התפילים בדוכן הנחת תפילין של חב״ד: יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מאיר פרוש: "השנאה והקיטוב של ממשלת לפיד-עבאס מחלחלת לשטח כשפעיל מפלגת מרצ ניגש לדוכן של חב"ד בנתניה וביזה את התפילין הקדושות בצורה מחרידה. רק יהדות התורה שבראש דאגותיה נושאי הדת, תדאג להחזיר את הכבוד לדת ולמסורת ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחחחחח מקווה שלא יעברו חסימה ושלא נראה אותם יותר (ל"ת)
    דן 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור