השוק

קסטרו מודיעה: משפחת רוטר מגדילה את החזקה בחברה תמורת 3.3 מיליון ש"ח

גבי רוטר, יו"ר קבוצת קסטרו-הודיס: "אנו מאמינים באיתנות קבוצת קסטרו-הודיס אשר תמשיך להיות קבוצת האופנה הישראלית המובילה גם בשנים הבאות"
מערכת ice | 
גבי רוטר, מנכל משותף של קבוצת קסטרו-הודיס (צילום דודי חסון)
בהתאם לדיווח המיידי שעלה הבוקר (רביעי) הודיעה קבוצת האופנה קסטרו-הודיס על חתימת הסכם חדש עם בעלי מניות בו הודיעה משפחת רוטר על רכישה של 75 אלף ממניות החברה ועל הגדלת החזקתה בחברה בכ-0.9% נוסף. תמורת העסקה שילמה משפחת רוטר לכלל בעלי המניות 3.3 מיליון ש"ח.
גבי רוטר, יו"ר קבוצת קסטרו-הודיס: "אנו מאמינים באיתנות קבוצת קסטרו-הודיס אשר תמשיך להיות קבוצת האופנה הישראלית המובילה גם בשנים הבאות. אנו מאמינים בחוסנו של שוק האופנה ובצרכני האופנה הישראליים".
 
בחודש שעבר, קבוצת קסטרו, הגישה לבית המשפט המחוזי בת"א תביעה בקשר להפרת הסכמות להתקשרות עם החברה עבור מתחם לוגיסטי בצריפין, אשר היה עתיד לשמש כמרכז לוגיסטי אחוד לקבוצת קסטרו-הודיס. התביעה הוגשה נגד החברה לניהול קופת התגמולים והפנסיה של עובדי הסוכנות היהודית לארץ ישראל בע"מ ונגד מי שניהלה עבורה את הנכס, חברת השתתפויות בנכסים בישראל בע"מ, ומנהליהן חיים מבורך ורוחמה אברהם וכן כנגד הדירקטורים שלהן. בכתב התביעה הועלו טענות בדבר התנהלותם הפסולה של הנתבעות וניהול משא ומתן בחוסר תום לב. במסגרת התביעה, קסטרו עותרת לחיוב הנתבעות, יחד ולחוד, בכל הנזקים, ההוצאות, התשלומים וההפסדים שנגרמו לה כתוצאה מהתנהלותם הפסולה, בסכום כולל המוערך על ידה בכ-49 מיליון שקל. לטענת קסטרו, הצדדים הגיעו להבנות בחודש אוגוסט 2021 על התנאים להשכרת המתחם הלוגיסטי בצריפין בהסכם ארוך טווח ואף נקבע מועד לחתימה על ההסכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה