השוק

חברת NESS ו-AWS ישתפו פעולה בפיתוח מערכת ענן ממשלתית

חברת שירותי טכנולוגיות המידע והדיגיטל ופלטפורמת מחשוב הענן של אמזון יעבוד להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית של פרויקט נימבוס
מערכת ice |  1
אבטחת ענן (צילום freepik)
נס (NESS) מקבוצת חילן, חברת שירותי טכנולוגיות המידע והדיגיטל מהמובילות בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם Amazon Web Services (AWS), פלטפורמת מחשוב הענן של אמזון, במטרה להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית של לקוחות מכרז נימבוס. שיתוף הפעולה מגיע לאור זכייתה של AWS במכרז נימבוס, מכרז הענן הממשלתי. עם חתימת ההסכם, הצטרפה נס לרשת השותפים הגלובלית של AWS כשותפה אסטרטגית.
נס, מחברות האינטגרציה המובילות במגזר הממשלתי - ציבורי במיקור חוץ ושירותים מנוהלים, מתכננת כמסגרת שיתוף פעולה זה למנף את השותפות לטובת המגזר הציבורי. שיתוף הפעולה יאפשר ל-נס לפתח פתרונות ושירותים ייחודיים אשר יעניקו מענה הוליסטי נרחב מקצה לקצה לכלל צרכי משרדי הממשלה והגופים הציבורים במסגרת נימבוס. 
נס מקדמת מספר פרויקטים משמעותיים בקרב גופי ממשלה וגופים ציבורים נוספים, כתוצאה ממכרז נימבוס, תוך פיתוח מתודולוגיה סדורה למעבר לענן של משרדים ממשלתיים וגופים ציבוריים רלוונטיים. NESS תהנה מתמיכה גלובלית של AWS כמענה לצרכים המקצועיים והעסקיים של הלקוחות המשותפים במגזר הממשלתי בישראל.
באמצעות ההסכם נס תוכל להעניק שירותים נלווים לשירותי הענן של AWS, כמו גם קשת שלמה של שירותים ופתרונות בכל אחד משלבי המעבר לענן - החל מבניית אסטרטגיה וארכיטקטורה, הטמעה, ניטור ואבטחה של תשתיות,  ניהול ואוטומציה של תהליכי DevOps , אופטימיזציה של עלויות (FinOps), ליווי ותמיכה טכנית 24/7 ועוד. כל השירותים הללו יסופקו באמצעות מומחי נס לענן של AWS  ובאמצעות הCCoE- הייעודי, מרכז המצוינות לענן, המתמחה ביכולות ופתרונות AWS על פי סטנדרט אבטחת הענן הגבוה ביותר, המסייע לארגונים לעבור לענן בתהליך ממוקד, יעיל וזריז (Agile).  
גיא דנציג, משנה למנכ"ל נס: "מדובר בתקופה מרתקת בענף המציבה לא מעט אתגרים עבור ארגונים הנחושים להאיץ את המעבר לענן כמכפיל כוח עסקי וטכנולוגי. אנו גאים לקחת חלק בתהליכים אלו ומאמינים ששילוב הכוחות עם AWS, ספקית שירותי הענן המובילה בעולם, לצד המומחיות רבת השנים שלנו באספקת שירותים מנוהלים וביצוע פרויקטים טכנולוגים מורכבים, יאפשרו לנו להציע יחד ערך משמעותי ומענה מלא ואיכותי למשרדי ממשלה וגופים ציבוריים אחרים בתהליך המעבר הרצוי שלהם לענן בכלל ולנימבוס בפרט". 
ירון אלטשולר, מנהל פעילות המגזר הציבורי ב-AWS: "אנחנו גאים ושמחים לעבוד עם NESS במסגרת הטרנספורמציה הדיגיטלית של המגזר הציבורי בישראל והמעבר לענן של AWS. העבודה של נס עם משרדי הממשלה ולקוחות במגזר הציבורי, והיכולות הטכנולוגיות שלה, יהוו מכפיל כוח וזרז לאימוץ הענן. כזוכה הראשית במכרז הענן נימבוס, AWS כבר תומכת בעשרות לקוחות ממשלתיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואו
    אוהד 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי 3 חודשים נס מזלזלת בלקוח.
    סגור